فروش اقساطی دنا پلاس فرصت مناسبی است در جهت خرید خودروی دنا می باشد. امروزه خیلی از افراد متناسب با سطح توانی که از آن برخوردار هستند، می توانند جهت خرید خودرو اقدام نمایند. سال های اخیر بازار خرید و فروش خودرو دچار تحول بزرگی قرار گرفته است چون مسائل اقتصادی و همچنین شرایط مرتبط با تحریم کشور آمریکا علیه ایران موجب بی ثبات شدن وضعیت اقتصادی ملی گردیده است. شاهد افزایش روز افزون قیمت خودرو در سطح کشور می باشیم و باعث گردیده تا کمتر شخصی وسع خرید نقد خودرو را داشته باشند. بلکه تنها به واسطۀ مدیریت مالی و استفاده از شرایط فروش اقساطی دنا پلاس و دیگر محصولات شرکت های خودروسازی داخلی و خارجی، بتوانند اتومبیل مورد علاقۀ خود را خریداری نمایند.

جهت مشاهدۀ برخی از شرایط فروش اقساطی خودروی دنا پلاس می توانید با دفتر فروش شرکت آرشا خودرو تماس بگیرید و با مشاوران فروش مجموعه مشورت نمائید.

فروش اقساطی دنا پلاس با بهترین شرایط

فروش اقساطی دنا پلاس با شرایط عالی می تواند راه حل مناسبی جهت کسب مالکیت این خودرو محسوب شود. امروزه خیلی از افراد توانسته اند به واسطۀ چنین شرایطی، اتومبیل مورد دلخواه خود را تهیه نموده و از آن به بهترین شکل استفاده نمایند.

برخی از افراد خواستار خرید اقساطی دنا پلاس هستند چون این خودرو شامل مشخصات فنی با حجم موتور 1646 سی سی، حداکثر توان موتور 115 اسب بخار، حداکثر گشتاور 157 نیوتن متر، نسبت تراکم 11، 16 سوپاپ، سیستم انژکتوری به صورت پاشش پند نقطه ای، حداکثر سرعت 189 کیلومتر بر ساعت، شتاب صفر تا صد به میزان 13.5 ثانیه و سیستم انتقال قدرت 5 دنده دستی می باشد.

با این تفاسیر برخی از افراد بسیار علاقه مند به این خودرو هستند، می توانند از شرایط آسان فروش اقساطی دنا پلاس شرکت آرشا خودرو استفاده نمایند.

 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()