دیگنیتی از ماشین های جدیدی است که توسط گروه بهمن در سال ۱۴۰۰ به بازار عرضه شد و این خودرو با توجه به آپشن های پیشرفته ای که دارد ، بسیار مورد توجه متقاضیان خرید خودرو قرار گرفته است. دیگنیتی از کلاس ترکیبی کراس‌اور کوپه تشکیل شده است که یکی از کمیاب ترین کلاس های ترکیبی در خودرو ها می باشد و در این کلاس خودرو ها همانند خودروهای شاسی بلند ارتفاع بالایی دارند و هم شبیه به خودروهای اسپرت می باشند. دیگنیتی از خودروهای چینی است که در شرکت گروه بهمن مونتاژ می گردد. فروش اقساطی دیگنیتی با قیمت مناسب در سایت شرکت آرشا خودرو ارائه می شود.

سرعت خودروی دیگنیتی ۱۸۰ کیلومتر در ساعت است که شتاب صفر تا ۱۰۰ آن در ۱۲ ثانیه ایجاد شده و این خودرو از نظر سرعت متوسط می باشد.فروش اقساطی دیگنیتی مورد توجه خریداران قرار گرفته و افراد زیادی خواستار  خرید اقساطی دیگنیتی  هستند و به دلیل اینکه خودروها با افزایش قیمت روبرو شده اند ، فروش اقساطی خودرو راه حلی برای خرید آسان این خودرو می باشد.طراحی زیبای خودروی دیگنیتی با توجه به اینکه این خودرو را همانند خودروهای آمریکایی- اروپایی را در نظر می گرفته اند ، بسیار مورد توجه افراد بوده و این خودرو  محبوبیت بسیار بالایی به خصوص در میان جوانان پیدا کرده است.فروش دیگنیتی در شرکت های لیزینگ خودرو و نمایندگی های فروش به صورت نقد و اقساط ارائه می‌شود و شرکت آرشا خودرو با شرایط عالی، فروش اقساطی دیگنیتی را به شما ارائه می کند.

فروش اقساطی خودرو راهی آسان برای خرید خودرو می باشد. با استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو شما می توانید به راحتی خودروی مورد نظرتان را تهیه نمایید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1605
نمایش همه
علاقه مندی ها ()