پراید اقساطی را می توانید به واسطۀ فروشندگان خودروهای داخلی تهیه نمائید. پراید از جمله محصولات شرکت خودروسازی سایپا محسوب می شود. این مجموعۀ خودروسازی با استقبال فراوان از این محصول، پراید را در تیپ های مختلف تولید و به بازار عرضه نموده است. در همین راستا شاهد فروش انواع  پراید اقساطی در سطح بازار خودرو می باشیم. بی ثباتی شرایط اقتصادی کشور موجب افزایش روز افزون قیمت خودرو در سال جاری شده است و شاهد افزایش چند برابری قیمت پراید در بازار می باشیم. بدین ترتیب ارائه خدمات فروش پراید اقساطی متقاضیان زیادی پیدا کرده است.

سایا خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان متناسب با وضعیت بد اقتصادی روز جامعه، در لیست محصولاتی که ارائه می دهد، امکان خرید پراید اقساطی با شرایط آسان را فراهم نموده است.

شرایط جدید خرید پراید اقساطی

خدمات فروش پراید اقساطی کلیۀ تیپ های این خودرو را شامل می شود. پراید 131 اقساطی، پراید 111 اقساطی، پراید 132 اقساطی، پراید 151 اقساطی و ... متقاضیان خاص خود را دارد. بدین ترتیب افرادی که خواستار خرید خودروی پراید هستند، با بررسی مشخصات فنی پراید و شرایط اقساطی که توسط فروشندگان به مشتریان پیشنهاد داده می شود، مناسب ترین خودرو را با شرایط اقساطی عالی انتخاب می نمایند.

امروزه خیلی از افرادی که خواستار خرید اقساطی خودرو هستند، تمایل به تحویل فوری اتومبیل دارند. از این رو توسط برخی از معتبرترین فروشندگان اتومبیل، امکان  خرید اقساطی خودرو پراید تحویل فوری برای خریداران فراهم می باشد. در این صورت فرد نیاز نیست دغدغه ای جهت زمان تحویل اتومبیل داشته باشد و پس از پرداخت پیش قسط، در مدت زمان کوتاهی پراید خود را تحویل می گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فروش پراید اقساطی می توانید با مجموعۀ سایا خودرو تماس حاصل فرمائید.

 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 806
نمایش همه
علاقه مندی ها ()