دنا اقساطی روش مطمئن دیگری است که جهت خرید خودروهای دنا می توان صرف نمود. دنا از محصولات کمپانی خودروسازی ایران خودرو محسوب می شود و افراد زیادی علاقه مند به خرید دنا اقساطی با شرایط آسان می باشند. در این صورت نیاز به تهیۀ مبلغ زیادی جهت خرید نقد خودرو ندارند و طی چندین قسط می توانند با برنامه ریزی مالی اتومبیل خود را تهیه نمایند.

سایا خودرو به عنوان یکی از مجموعه های معتبر، توانسته فعالیت حرفه ای خود را در عرصۀ خدمات فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی در سطح تهران و شهرستان ها ادامه دهند. جهت اطلاع از شرایط فروش دنا اقساطی می توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمائید.

شرایط فروش دنا اقساطی

شرایط فروش دنا اقساطی متناسب با فروشندگان خودرو در سطح کشور، می تواند متغیر باشد. بنابراین پیش از خرید خودرو به شما مشتری گرامی پیشنهاد می کنیم که بتوانید شرایط فروش اقساطی را مورد بررسی دقیق قرار دهید و سپس مناسب ترین شرایط را انتخاب نمائید.

دنا از جمله خودروهایی است که شامل حجم موتور 1646 سی سی با حداکثر توان موتور 115 اسب بخار در 6 هزار دور در دقیق می باشد و این در حالی که دارای حداکثر گشتاور 157 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه می باشد و دارای نسبت تراکم 11 و 16 سوپاپ می باشد. خیلی از افراد خواستار خرید دنا اقساطی با شرایط جدید هستند.

شرایط جدید فروش خودرو قسطی دنا قسطی، اتومبیل در مدت زمان کوتاهی به مشتریان تحویل داده می شود. این مسئله بیش از هر مورد دیگری رضایت مندی مشتریان را برآورده می سازد و حس اعتماد فی مابین فروشنده و خریدار را بوجود می آورد.

سایا خودرو به دلیل سابقۀ درخشانی که در عرصۀ فروش اقساطی خودرو بدست آورده است، مشاوران فعال این مجموعه هم اکنون قادر به راهنمایی شما مشتریان گرامی می باشند.

 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 784
نمایش همه
علاقه مندی ها ()