لاستیک نانکن از جمله انواع لاستیک معروف در جهان است که طرفداران خاص خود را دارد. لاستیک نانکن محصول کشور تایوان می باشد و فعالیت حرفه ای خود را در سال 1959 آغاز نموده است. کمپانی نانکن در ابتدای کار، اقدام به تولید تایر برای وسایل نقلیۀ داخلی می پرداخت ولی با گذشت زمان و افزایش رشد عملکرد شرکت، توانستند موفق به أخذ گواهینامه q1 از شرکت Ford آمریکا گردند و بدین وسیله بستر مناسبی جهت گسترش خط تولید و فروش  لاستیک نانکن در سطح جهان گردند.

فروشگاه تایر ایرانیان با بررسی وضعیت بازار فروش تایر و اینکه خیلی از افراد طرفدار خرید انواع لاستیک نانکن در مدل های مختلف هستند، در لیست محصولات فروشگاه، این محصول را قرار داده است.

فروش لاستیک نانکن و ویژگی های آن

علت اصلی استقبال از فروش لاستیک نانکن، به دلیل تنوع محصول و ویژگی های ساختاری است که این محصول همچون برندهای معتبر در ردۀ خود دارد و همواره کمپانی نانکن تلاش نموده متناسب با شرایط آب و هوایی و کاربرد عمومی و اسپرت یا سرعتی، انواع تایر نانکن را در خط تولید ECO مجموعۀ خود تولید نموده و به بازار عرضه نمایند.

لاستیک نانکن زمستانی، لاستیک نانکن اسپرت، لاستیک نانکن چهار فصل، لاستیک نانکن باری، لاستیک نانکن تابستانی و ... برخی از مدل های متنوع تایر نانکن هستند که در دسته بندی های مختلف متناسب با مدل های مختلف اتومبیل طراحی، تولید و به بازار عرضه می شوند.

همانطور که گفته شد، قیمت خرید لاستیک نانکن بستگی به مدل و کاربرد آن دارد و نمی توان به طور دقیق مبلغ مشخصی را تعیین نمود.

جهت خرید آنلاین لاستیک نانکن می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید و سفارش خرید خود را همراه با گارانتی ثبت نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 568
نمایش همه
علاقه مندی ها ()