لاستیک پیرلی و انواع لاستیک میشلن را می توان به واسطۀ فروشندگان معتبر تایر با برندهای خارجی خریداری نمود. کمپانی پیرلی در سال 1827 میلادی فعالیت خود را در میلان ایتالیا راه اندازی نمود و طی سال ها فعالیت حرفه ای توانستند موفق به تولید و عرضۀ انواع لاستیک پیرلی در سطح کشور و خارج از آن گردند. این در حالی است که کمپانی میشلن در سال 1889 میلادی در فرانسه کارخانه تولید انواع لاستیک میشلن را تأسیس نموده و همواره در تلاش بودند که بتوانند انواع لاستیک میشلن رادیال را با کیفیت عالی تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان با هدف فروش لاستیک های با کیفیت ایرانی و خارجی فعالیت خود را آغاز نموده است و همچنان ادامه می دهد. هم اکنون توانسته اند امکان خرید انواع لاستیک پیرلی و تایر میشلن را با مشخصات فنی متفاوت در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

تفاوت لاستیک پیرلی و لاستیک میشلن

همانطور که می دانید تفاوت قابل توجه میان لاستیک های پیرلی و میشلن، مشخصات فنی آنها می باشد، که البته هر کدام از این برندها، در جایگاه مناسبی نسبت به رقبای تجاری خود قرار گرفته اند. جهت خرید تایر، توجه به ویژگی های اتومبیل از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع متناسب با شرایط آب و هوایی که قرار است اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته شود و یا مدل خودرو، می توانید خرید بهترین لاستیک پیرلی را انجام دهند.

جهت خرید لاستیک میشلن فرانسه پیشنهاد می کنیم به فروشگاه های معتبر عرضۀ تایر با برندهای خارجی مراجعه نمائید. کمپانی میشلن به دلیل عملکرد بالایی که در حوزۀ تولید انواع تایر سواری، شاسی بلند و غیره دارد، با گذشت زمان و بکارگیری از فناوری پیشرفته توانسته اند انواع لاستیک میشلن با کیفیت را تولید و به بازار عرضه نمایند.

فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان نیز بر حسب نیاز بازار فروش لاستیک میشلن و لاستیک های پیرلی را در لیست محصولات خود دارد.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 672
نمایش همه
علاقه مندی ها ()