لاستیک پیرلی از لاستیک های خارجی می باشد که امروزه بسیار پرفروش بوده و در کشور ما نوع اصلی آن بسیار دشوار پیدا می شود. بنابراین مراجعه به هر مرکزی توصیه نشده و حتما از فروشگاه مورد نظر باید اطمینان حاصل کرد. فروشگاه چرخ و یدک از بزرگترین فروشگاه های ارائه دهنده  لاستیک پیرلی در انواع متنوع و با کیفیت می باشد که با سال ها تلاش در این زمینه توانسته بهترین خدمات دهی را به مشتریانش ارائه دهد.

خرید لاستیک پیرلی

شما با مراجعه به فروشگاه چرخ و یدک می توانید انواع لاستیک های پیرلی را مشاهده نموده و نوع مناسب آن را خریداری نمایید ، این مرکز لاستیک ها را در تنوع بسیار بالا عرضه می کند و افراد می‌ توانند به صورت اینترنتی خرید خود را از سراسر کشور انجام دهند و چرخ‌ و یدک تمامی محصولات را با تضمین کیفیت و اصالت کالا به فروش می‌ رساند بنابراین با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید. فروش لاستیک نکسن از طریق سایت انجام می گیرد.

برای اینکه لاستیک ها طول عمر بالایی داشته باشند باید در محافظت از آن بکوشید و با حرکت درست خودرو از لاستیک ها محافظت کنید. تنظیم باد از عوامل دیگری است که در ماندگاری لاستیک ها نقش مهمی دارد و باد لاستیک باید همیشه به اندازه یعنی نه کم و نه بیش از حد باشد. لاستیک پیرلی از لاستیک های با کیفیت است که در سال‌ های اخیر فروش پر رونقی داشته و این برند در سطح جهانی شناخته شده است و این شرکت انواع لاستیک پیرلی را به کشور های بسیار زیادی صادر می نماید. فروشگاه چرخ و یدک از تامین‌کنندگان لاستیک در کشورمان است که لاستیک‌ های پیرلی را در نمونه اورجینال به فروش می رساند. بنابراین شما با مراجعه به سایت و مشاهده محصولات می توانید انواع لاستیک مورد نیاز خود را خریداری نمایید

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()