لاستیک ها از قطعات اصلی خودرو به حساب می آیند که وسیله ای برای حرکت خودرو بوده و در کارکرد آن بسیار موثر است. لاستیک ها انواع مختلفی دارند که هر یک دارای مشخصات فنی و ساختاری متفاوتی می باشد برای اینکه بتوانید لاستیک مناسبی را تهیه کنید، باید موارد مهمی را در نظر بگیرید که در ادامه مقاله به آن اشاره خواهیم کرد. فروشگاه لاستیک چرخ و یدک یکی از عرضه کنندگان بزرگ و معتبر  لاستیک در کشورمان است که انواع لاستیک های داخلی و خارجی را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

مشخصات فنی انواع لاستیک

مشخصات فنی لاستیک شامل اطلاعاتی می باشد که برای خرید لاستیک مناسب باید به آن توجه داشته باشیم. مواردی مانند پهنا ،نوع کاربری فصلی، اندازه ،رینگف کشور تولید کننده ،سال ساخت و برند ،نوع ساختار تایر، طرح گل، سایز و غیره از انواع مشخصات فنی لاستیک ها می باشند. باید توجه کنید که لاستیک‌ ها هر یک برای خودرو هایی به کار می روند و برای اینکه خرید لاستیک را به شکل مناسبی انجام دهید ، باید به نوع خودروی خود توجه داشته باشید و لاستیک را متناسب با وزن و ابعاد خودرو تهیه نمایید.اگر توجه به مشخصات فنی نداشته باشید ، در نتیجه تایر خریداری شده دوام بالایی نداشته و همچنین عملکرد مناسبی را از آن مشاهده نخواهید کرد.

فروش اینترنتی لاستیک

لاستیک ها در کشور ما توسط فروشندگانی به بازار عرضه می گردند و افراد می‌ توانند به صورت حضوری و غیرحضوری خرید خود را انجام دهند. برندهای داخلی و خارجی زیادی هستند که ما می توانیم لاستیک ها را در این برند ها تهیه نماییم اما باید با توجه به کیفیت لاستیک آن را خریداری کنیم تا بتواند ماندگاری و کارایی مناسبی را داشته باشد. در خرید اینترنتی لاستیک مانند خرید لاستیک کومهو  ،شما فرصت مناسبی برای تصمیم گیری و انتخاب لاستیک مورد نیازتان را دارید و می‌توانید به راحتی از سراسر کشور از فروشگاه چرخ یدک خرید خود را انجام دهید. 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 617
نمایش همه
علاقه مندی ها ()