خرید اقساطی خودرو از روش های پرطرفدار خرید اتومبیل محسوب می شود. همانطور که می دانید فروش خودرو به صورت نقد و اقساط صورت می گیرد و اقشار مختلف جامعه متناسب با توان مالی که از آن برخوردار هستند، می توانند با بهترین شرایط، اتومبیل خود را تهیه نمایند. البته جهت استفاده از شرایط خرید اقساطی خودرو، اهمیت دادن به نکات و شرایط فروش اقساطی که توسط فروشندگان به مشتریان پیشنهاد داده می شود، ضرورت دارد. در این صورت با اطمینان می توانید از چنین شرایطی، جهت تهیۀ اتومبیل مورد پسند خود استفاده نمائید.

شرایط جدید خرید اقساطی خودرو  

تعیین زمان تحویل خودرو، کاهش مبلغ پیش پرداخت، افزایش تعداد اقساط و کاهش مبلغ اقساط و ارائه ضامن با شرایط آسان از جمله موارد مهمی هستند که هنگام استفاده از خدمات خرید و فروش اقساطی خودور برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. عدم توجه به هر کدام از موارد، می تواند خسارت بار بوده و اعتماد فی مابین مشتری و فروشنده را از بین می برد.

توجه داشته باشید، پیش از استفاده از اقدام به خرید اقساطی خودرو، اطلاع از شرایط قانونی خرید و فروش اقساطی سایپا برای شما لازم است چون می توانید از بروز خسارات مالی ناشی از سهل انگاری جلوگیری کنید.

با توجه به کاربردی بودن خودرو، خیلی از افراد علاقه مند به داشتن اتومبیل شخصی هستند که بتوانند لحظات خوبی را برای خود و اعضای خانواده فراهم آورند و بتوانند فعالیت های روزمرۀ خود را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. البته به دلیل افزایش ناگهانی قیمت خودرو، موجب شده تا افراد تنها بتوانند موفق به خرید اقساطی خودرو با شرایط تحویل آنی گردند.

در همین راستا، مجموعۀ سایا خودرو پس از بررسی وضعیت اقتصادی جامعه و شرایط خریدار، انعطاف پذیری بیشتری جهت تعداد اقساط، حداقل مبلغ پیش پرداخت و تحویل فوری اتومبیل برای مشتریان در نظر می گیرند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()