خرید اقساطی خودرو از دیگر روش های خرید خودرو محسوب می شود. با استفاده از این روش دیگر نیاز نیست نگران تهیۀ مبلغ کامل خودرو باشیم بلکه طی چندین قسط پرداخت می شود و فرد تحت فشار مالی زیادی قرار نمی گیرد. امروزه خیلی از افراد تنها به واسطۀ شرایط فروش اقساطی خودرو موفق به تهیۀ اتومبیل مورد پسند خود گردند.  خرید اقساطی خودرو داخلی نسبت به برندهای خارجی راحت تر انجام می گیرد.

سایا خودرو اطلاعات جامعی نسبت به بازار خرید و فروش خودرو در وضعیت نامساعد اقتصادی امروز دارد و توانسته است امکان خرید اقساطی خودرو با شرایط آسان را برای آنها فراهم سازد. بدین وسیله افراد راحت تر می توانند از عهدۀ خرید اتومبیل برآید.

شرایط خرید اقساطی خودرو

امروزه شرایط خرید اقساطی خودور نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده است و فروشندگان اتومبیل متناسب با سرمایه ای که در اختیار دارند، شرایط متفاوتی را به مشتریان پیشنهاد می دهند. در این صورت بتوانند بیش از گذشته رضایت آنان را جلب نمایند.

خرید اقساطی با تحویل فوری خودرو

جهت استفاده از خدمات فروش اقساطی، توجه به شرایط عرضۀ خودرو توسط فروشنده بسیار ضرورت دارد. زمان تحویل خودرو، تعداد و مبلغ اقساط، نحوۀ ارائه ضامن و مبلغ پیش پرداخت برخی از موارد مهمی هستند که هنگام خرید اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی ایران خودرو در نظر گرفته می شوند. وضعیت نابسامان بازار خودرو و تحریم های حاکم بر کشور همگی دست به دست هم داده تا قیمت خودرو افزایش چشمگیری نسبت به سال های گذشته داشته باشد. به همین علت بیشتر افراد تنها به کمک شرایط فروش اقساطی بلند مدت خودرو خریداری می کنند چون با کاهش مبلغ اقساط، راحت تر می توانند از عهدۀ تسویۀ خودرو برآیند.

جهت أخذ مشاورۀ تخصصی و خرید اقساطی خودرو با شرایط ویژه می توانید با واحد فروش سایا خودرو تماس بگیرید.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1078
نمایش همه
علاقه مندی ها ()