خرید اقساطی خودرو در وضعیت اقتصادی نامساعد بهترین راهکار محسوب می شود و افرادی که علاقه مند به خرید خودروی سواری و شاسی بلند هستند، می توانند به رویای همیشگی خود دست یابند. سال های اخیر شرایط متعددی موجب افزایش قیمت خودرو در سطح بازار شده است و خرید نقد خودرو از توان مالی خیلی از افراد خارج شده است و تنها می توانند خرید اقساطی خودرو با شرایط منعطف را تجربه نمایند. البته پیشنهاد می کنیم، پیش از اینکه گام در این مسیر بردارید، اطلاعات جامعی در خصوص نحوۀ معامله با فروشندگان خودرو بدست آورید.  

در این راستا، پرسنل فروش سایا خودرو همواره آمادۀ پاسخگویی به پرسش های شما مشتریان گرامی در خصوص نحوۀ خرید اقساطی خودرو می باشند. بدین ترتیب بتوانند مسیری امن پیش روی شما قرار دهند و با ایجاد حس اعتماد متقابل بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو را به شما مشتریان گرامی ارائه دهند.

شرح شرایط خرید اقساطی خودرو

نکات مهم و ظریفی در خصوص خرید اقساطی محصولات ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، گروه بهمن و برندهای خارجی وجود دارد. پیش از هر اقدامی در این راستا، به شما توصیه می کنیم با جمع آوری اطلاعات جامع و جستجوی کامل وضعیت اقتصادی و همچنین شرایطی که توسط فروشندگان خودرو به شما پیشنهاد می دهند، اتومبیل مورد پسند خود را با شرایط مناسبی خریداری نمائید.

تاریخ تحویل اتومبیل، ارائه سند بنام خریدار، تعویض خودرو حین پرداخت اقساط، افزایش تعداد اقساط و کاهش مبلغ اقساط و امکان پرداخت حداقل مبلغ پیش قسط از مسائل مهمی هستند که پیش از خرید اقساطی خودرو مانند خرید پراید اقساطی باید مد نظر داشته باشید.

البته توسط مجموعۀ سایا خودرو، کلیۀ شرایط متناسب با وضعیت مالی خریدار تعیین می گردد و تلاش می شود، انعطاف پذیری بیشتری نسبت دیگر رقبای تجاری خود، در جهت رفاه مشتریان ارائه دهند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 841
نمایش همه
علاقه مندی ها ()