خرید اقساطی خودرو به افراد کمک می کند که راحت تر بتوانند از عهدۀ پرداخت مبلغ خودرو برآیند. تنوع خودروهای داخلی و خارجی در سطح کشور بسیار است و توسط فروشندگان اتومبیل شرایط مناسب تری به مشتریان پیشنهاد داده می شود چون افزایش ناگهانی قیمت خودرو موجب کاهش آمار خرید اتومبیل شده است. برخی از افراد می توانند موفق به  خرید اقساطی خودرو های داخلی و خارجی شوند. در چنین شرایطی، فرد به صورت اقساطی مبلغ خودرو را تسویه می کند. 

سایا خودرو دارای کادر مشاوران فعال در حوزۀ فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی در تهران و شهرستان ها می باشد. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، در تلاش است که شرایط راحت تری را پیش روی مشتریان قرار دهند. در همین راستا امکان خرید اقساطی تحویل آنی خودرو را برای مشتریان فراهم نموده است.

مزایای خرید اقساطی خودرو

خرید اقساطی خودرو برای شما شرایط بهتری را جهت تهیۀ هزینۀ خودرو فراهم می کند. با افزایش چند برابری خودرو در سال های اخیر، موجب شده تا دیگر خیلی از افراد نتوانند موفق به خرید اتومبیل شوند و تنها به واسطۀ شرایط اقساطی موفق به خرید اتومبیل شوند. در این صورت راحت تر می توانند از عهدۀ پرداخت مبلغ خودرو برآیند.

خرید اقساطی کوتاه مدت و بلند مدت خودور به افراد آزادی بیشتری می دهد که بتواند متناسب با توان مالی که از آن برخوردار است، تعداد اقساط را انتخاب نموده و بتواند تسویۀ اقساط خودرو را با شرایط بهتری انجام دهد.

قبل از اقدام جهت خرید اقساطی خودروهای داخلی و خارجی مانند  خرید اقساطی سایپا  می توانید با کارشناسان فروش سایا خودرو تماس گرفته و مشورت نمائید.

 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()