لاستیک کومهو از دیگر محصولات کشور کرۀ جنوبی محسوب می شود. کمپانی کومهو از جمله شرکت های معتبر در حوزۀ تولید تایر سواری و غیر سواری فعالیت خود را آغاز نموده است. فعالیت این کمپانی تولید کنندۀ تایر در اوایل دهۀ 60 میلادی آغاز نموده است و با گذشت زمان تلاش نمود، با بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته و همچنین استفاده از مواد اولیۀ مرغوب بتوانند انواع لاستیک کومهو را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان در کشور کره جنوبی و دیگر کشورها قرار دهند.

فروشگاه لاستیک هم پا به صورت تخصصی در عرصۀ تأمین و فروش انواع لاستیک کومهو در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. افرادی که طرفدار این نوع برند تایر هستند، می توانند نگاهی به محصولات این مجموعه داشته باشند و سپس متناسب با مدل اتومبیل، بهترین تایر را با قیمت ارزان سفارش دهید.

ویژگی های لاستیک کومهو

هنگام خرید تایر مناسب باید مشخصات فنی مندرج بر روی تایر کومهو و همچنین مشخصات ظاهری لاستیک مد نظر قرار گرفته شوند. عوامل متعددی بر روی انتخاب تایر مناسب تأثیرگذار می باشد. در صورت توجه به این عوامل، با اطمینان خاطر می توانید رانندگی کنید. بر اساس شرایط آب و هوایی زمستان، خرید لاستیک کومهو زمستانی را به شما رانندۀ گرامی پیشنهاد می کنیم چون چسبندگی لازم را با سطح جاده خواهد داشت و مانع از لغزندگی خودرو در سطح جاده می شود.

عوامل تعیین کننده بر قیمت خرید لاستیک هانکوک و کومهو بر مبنای مشخصات فنی تایر تعیین می گردد. جهت مشاهدۀ قیمت برخی از انواع تایر کومهو سواری، شاسی بلند و غیره می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک هم پا مراجعه نمائید و پس از بررسی مشخصات فنی محصولات، تایر مورد نظر خود را تهیه نمائید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()