لاستیک از قطعات اصلی خودرو محسوب می شود. حرکت یک وسیله نقلیه به واسطۀ لاستیک ها امکان پذیر می باشد. تا کنون لاستیک های خورو را از نزدیک مشاهده نموده اید، که بر روی آنها یک سری نوشته هایی به رنگ سفید و یا زرد وجود دارد. در واقع مشخصات فنی و ساختاری تولید لاستیک محسوب می شوند. جهت خرید لاستیک ، یک سری موارد مهم باید در نظر گرفته شود، که در ادامۀ مقاله قصد داریم تا آنجایی که امکان پذیر است به برخی از آنها اشاره نمائیم.

فروشگاه لاستیک هم پا به عنوان یکی از عرضه کنندگان معتبر در حوزۀ فروش انواع لاستیک سواری، شاسی بلند و دیگر ماشین آلات سنگین و باری در تهران و شهرستان ها می باشند.

مشخصات فنی لاستیک

مشخصات فنی لاستیک نشان دهندۀ اطلاعاتی از لاستیک چون کاربری فصلی لاستیک، پهنا، فاق، اندازه رینگ، برند، کشور تولید کننده، سال ساخت یا همان تاریخ تولید، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، طرح گل، سایز، نوع رادیال، تیوبلس رانفلت و غیره می باشد. هر کدام از آنها متناسب با نوع خودرو می تواند متغیر باشد. اگر خواستار خرید لاستیک سواری و غیره هستید، می توانید متناسب با وزن و ابعاد خودرو، مناسب ترین نوع تایر را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمائید.

توجه داشته باشید، شاخص وزن و نماد سرعت در کنار مقدار حداکثر فشار باد مجاز و سطح چسبندگی تایر با سطح زمین از عوامل مهمی هستند که هنگام خرید انواع لاستیک با ید مد نظر قرار گرفته شوند. عدم توجه به هر کدام از شاخص های فنی تایر، می تواند تایر دوام بالایی برای خودرو نداشته باشد و تحت حداقل فشار وارده و سرعت بالا پنچر گردد.

اگر خواستار خرید اینترنتی لاستیک مانند خرید لاستیک سواری و اسپرت با برندهای معتبر داخلی و خارجی هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک هم پا مراجعه نمائید. در این صورت امکان خرید غیر حضوری برای شما مشتریان گرامی در اقصی نقاط کشور فراهم می باشد.

 

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 591
نمایش همه
علاقه مندی ها ()