فروش اقساطی ایران خودرو فرصت مناسبی است که از توان مالی اندک برخوردار هستند، بتوانند از شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو، جهت خرید اتومبیل استفاده نمایند. با توجه به کاربردی بودن خودرو جهت انجام کارهای روزمره و مسافرت، افراد علاقه مند به خرید اتومبیل هستند و با افزایش خودرو که در سال های اخیر با آن روبرو شده اند، تنها به واسطۀ شرایط  فروش اقساطی ایران خودرو ، می توانند موفق به خرید خودرو شوند.

فرنام خودرو نیز جهت جلب رضایت مشتریان در اقصی نقاط کشور، شرایط نقد و اقساطی ایران خودرو را به مشتریان پیشنهاد می دهد. افرادی که خواستار خرید خودروهای پژو پارس، پژو 207، پژو 206، پژو 2008 و دیگر محصولات این کمپانی هستند، می توانند پس از بررسی کلیۀ شرایط فروش، از خدمات فروش اقساطی استفاده نمایند.

شرایط جدید فروش اقساطی ایران خودرو

با توجه به مجموعه های معتبری که در حوزۀ خرید و فروش خودرو فعالیت دارند، به منظور جلب رضایت مشتریان، توانسته اند شرایط متنوعی پیش روی آنان قرار دهند. به واسطۀ چنین شرایطی بتوانند از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط آسان استفاده نمایند و آرزوی همیشگی خود را محقق سازند. فروش اقساطی خودرو به افراد کمک می کند که بتوانند راحت تر از عهدۀ بازپرداخت اقساط برآیند.

افزایش قیمت خودرو، باعث گردیده تا افراد به سهولت نتوانند از عهدۀ پرداخت اقساط کوتاه مدت برآیند. در همین راستا فروش اقساطی بلند مدت ایران خودرو موجب شده تا افراد با افزایش تعداد اقساط، مبلغ اقساط کاهش یافته و با برنامه ریزی مالی راحت تر از عهدۀ تسویۀ مبلغ خودرو بر خواهند آمد. همواره به یاد داشته باشید، پیش از عقد قرارداد خرید اقساطی خودرو، از اعتبار مجموعه و همچنین کلیۀ شرایط فروش اقساطی مطلع گردید.

جهت مشورت و استفاده از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط ویژه می توانید با مرکز فروش مجموعۀ فرنام خودرو تماس حاصل فرمائید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 831
نمایش همه
علاقه مندی ها ()