فروش اقساطی ایران خودرو امکان خرید محصولات این کمپانی را با شرایط مناسب برای مشتریان فراهم می سازد. افرادی که خواستار خرید خودرو هستند، می توانند متناسب با قیمت خودرو و شرایط مالی که دارند، اتومبیل مورد پسند خود را تهیه کنند. ایران خودرو یکی از کمپانی های معتبر سازندۀ خودروهای سواری و شاسی بلند در سطح کشور می باشد. ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو توسط نمایندگی و مراکز معتبر فروش خودرو، موجب شده تا افراد تحت شرایط بهتری بتوانند موفق به خرید اتومبیل مورد پسند خود شوند.

فرنام خودرو با اتکاء به افراد مجرب در حوزۀ فروش خودرو، توانسته اند شرایط بهتری جهت فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به مشتریان پیشنهاد دهند. در ادامۀ مقاله به برخی از شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی از سوی این مجموعه خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید.

شرایط فوق العاده فروش اقساطی ایران خودرو

نکات متعددی در حوزۀ خرید و فروش خودرو وجود دارد. افرادی که خواستار خرید اقساطی محصولات ایران خودرو هستند، بهتر است توجه بیشتری نسبت به شرایط فروش اقساطی داشته باشند. بدین وسیله بتوانند با آسودگی خاطر، اتومبیل خود را با شرایط عالی خریداری کنند.

انعطاف پذیری در انتخاب تعداد اقساط، مبلغ پیش پرداخت، تسریع در زمان تحویل خودرو، شرایط ارائه مدارک ضامن، امکان تعویض خودرو حین پرداخت اقساط و تحویل سند بنام از موارد مهمی هستند که هنگام ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو توسط این مجموعه مشخص شده است. این مجموعه کلیۀ خدمات فروش اقساطی خودرو را مطابق با ضوابط و قوانین انجام داده و قابل پیگیری می باشند.

جهت اطلاع دقیق از شرایط جدید فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو توسط مجموعۀ فرنام خودرو، می توانید با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید. پس از مشورت و اطمینان کامل از کلیۀ شرایط، از امکانات این مجموعه جهت خرید اقساطی محصولات ایران خودرو استفاده نمائید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 805
نمایش همه
علاقه مندی ها ()