فروش اقساطی سایپا فرصت مناسبی است که افراد با بهره گیری از چنین شرایطی، می توانند اتومبیل مورد پسند خود را با بهترین شرایط خریداری کنند. تنوع محصولات کمپانی سایپا بسیار است و این مسئله موجب شده تا نموع قیمتی را در محصولات این کمپانی مشاهده نمائیم. به عبارتی قیمت خودرو بر اساس مشخصات فنی و بدنۀ اتومبیل مشخص می شود. عموم مردم متناسب با سطح درآمدی که دارند، می توانند مناسب ترین اتومبیل را به صورت نقد و یا اقساط خریداری کنند. با توجه به بالا بودن قیمت خودرو، افراد بیشتر به واسطۀ شرایط فروش اقساطی سایپا می توانند موفق به خرید اتومبیل گردند.

در همین راستا فرنام خودرو بر حسب نیاز مشتریان، توانسته اند خدمات فروش اقساطی محصولات سایپا را با شرایط آسان به مشتریان پیشنهاد دهند.

هدف از ارائه خدمات فروش اقساطی سایپا

همانطور که از بی ثبات بودن بازار خودور مطلع هستید و اینکه تورم سالانه و مسائل اقتصادی که در سطح کشور وجود دارد، با افزایش روز افزون خودرو روبرو می باشیم. لذا افرادی که تمایل به داشتن خودروی شخصی هستند، دیگر قادر به خرید نقد خودرو نیستند و تنها به واسطۀ شرایط فروش اقساطی سایپا و دیگر کمپانی های خودروسازی داخلی و خارجی، می توانند موفق به خرید اتومبیل شوند.

فروش اقساطی سایپا با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت صورت می گیرد. به عبارتی برخی از مراکز معتبر عرضه کنندۀ خودرو متناسب با نیاز مشتریان، توانسته اند انعطاف پذیری بیشتری نسبت به انتخاب تعداد اقساط برای مشتریان قائل شوند. بدین وسیله افراد راحت تر از گذشته می توانند به واسطۀ شرایط فروش اقساطی سایپا تحویل فوری اتومبیل مورد علاقۀ خود را خریداری کنند.

برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص آخرین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو و محصولات سایپا می توانید با گروه فرنام خودرو تماس حاصل فرمائید و از خدمات مشاوره ای کارشناسان فروش مجموعه استفاده نمائید. 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 745
نمایش همه
علاقه مندی ها ()