فروش اقساطی سایپا به منظور فروش محصولات خودروسازی سایپا به مشتریان ارائه داده می شود. با استفاده از این روش، افراد راحت تر از گذشته قادر به خرید اتومبیل خواهند بود و تحت فشار مالی قرار گرفته نمی شوند. فروش اقساطی سایپا به دو روش صورت می گیرد. در واقع بر اساس تعداد اقساطی که فرد قرار است جهت تسویه به فروشنده تحویل دهد، مشخص می گردد.  فروش اقساطی سایپا سایپا و فروش اقساطی بلند مدت سایپا روش های اصلی جهت خرید محصولات کمپانی سایپا محسوب می شوند.

فرنام خودرو دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ خرید و فروش خودروهای سایپا می باشد. افرادی که خواستار خرید محصولات این کمپانی هستند، می توانند با شرایط بهتری از خدمات فروش اقساطی سایپا بهره مند گردند.

فروش اقساطی سایپا با شرایط تحویل فوری

مسئله مهمی که در رابطه با موضوع فروش اقساطی خودرو مطرح می باشد، تاریخ زمان تحویل اتومبیل است. از این سو، شرکت های عرضه کنندۀ خودرو در تلاش هستند جهت جلب رضایت مشتریان، مدت زمان تحویل خودرو را تسریع ببخشند.

بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به خرید اقساطی خودروهای سایپا هستند، پس از پرداخت اولین پیش پرداخت، در مدت زمان کوتاهی می توانند اتومبیل خود را تحویل بگیرند. ادامۀ پرداخت الباقی مبلغ خودرو را طی اقساطی از پیش مشخص شده، انجام دهند.

جهت اطلاع از آخرین اخبار فروش اقساطی خودرو داخلی مانند محصولات سایپا و فروش اقساطی محصولات ایران خودرو پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش گروه فرنام خودرو تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت اختصاصی در حوزۀ خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است. هم اکنون قادر به پاسخگویی پرسش های شما مشتریان گرامی در جهت خرید اقساطی خودروهای سایپا در اقصی نقاط کشور می باشند.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 712
نمایش همه
علاقه مندی ها ()