فروش اقساطی کوییک اتومات از دیگر راهکارهایی است که جهت خرید خودروی کوییک به مشتریان پیشنهاد داده می شود. خودروهای کوییک محصول کمپانی خودروسازی سایپا می باشد و از جمله خودروهای اسپرت این کمپانی محسوب می شود. به دلیل افزایش تدریجی قیمت خودرو، دیگر کمتر کسی قادر به خرید نقدی کوییک اتومات و دیگر مدل های این خودرو می شوند. از این رو ارائه خدمات فروش اقساطی کوییک اتومات ، کمکی است در جهت خرید اتومبیل با شرایط آسان تر می باشد. 

فرنام خودرو از جمله مجموعه های توزیع کنندۀ اتومبیل با شرایط اقساطی و نقد در سطح تهران می باشد. این مجموعه متناسب با نیاز بازار توانسته اند امکان خرید اقساطی کوییک اتومات را با بهترین شرایط برای مشتریان فراهم سازند.

شرایط فروش اقساطی کوییک اتومات

همانطور که از آن مطلع هستید، شرایط فروش اقساطی کوییک اتومات بر اساس اقساط کوتاه مدت و بلند مدت صورت می گیرد. وجود انعطاف بالا در حوزۀ تعیین تعداد اقساط خودرو، رضایتمندی مشتریان را بیش از پیش جلب می کند. به عبارتی فرد به سهولت می تواند از کلیۀ امکاناتی که در اختیار دارد، جهت تحقق یافتن به آرزوهای خود استفاده نماید.

دریافت حداقل هزینه پیش پرداخت، تحویل خودرو در کوتاه ترین زمان و تحویل سند بنام از مهمترین شرایط فروش اقساطی کوییک اتومات محسوب می شوند. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به خرید خودروی کوییک هستند، می توانند از شرایط آسان فروش اقساطی کوییک اتومات استفاده نمایند. البته در حال حاضر فروش اقساطی کوییک آر و دنده ای نیز توسط برخی از شرکت های عرضه کننده خودرو در دسترس انتخاب مشتریان قرار گرفته می شود. در این شرایط، خرید اقساطی کوییک اتومات سایپا به عنوان انتخابی ایده آل جهت خرید اتومبیل با بهترین شرایط محسوب می شود.  

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلیۀ شرایط فروش اقساطی خودرو کوییک اتومات، پیشنهاد می کنیم با مشاوران فروش مجموعۀ فرنام خودرو تماس حاصل فرمائید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1536
نمایش همه
علاقه مندی ها ()