فروش اقساطی پژو پارس به عنوان یکی از محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو، طرفداران زیادی دارد. خودروهای پژو پارس به دلیل ویژگی های ظاهری و فنی که دارد، به عنوان خودروهای خانواده شناخته می شود و خیلی از افراد علاقه مند به داشتن این مدل اتومبیل هستند. بدین ترتیب در خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی، می توان فروش اقساطی پژو پارس  را مشاهده نمود. افرادی که بودجۀ کافی جهت خرید نقد و یا به صورت اقساط کوتاه مدت ندارند، می توانند از این شرایط، جهت خرید اقساطی پژو پارس استفاده نمایند.

هدف فرنام خودرو، خرید و فروش نقد و اقساط انواع خودرو داخلی و خارجی با ساده ترین شرایط در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه دارای کادر مجرب با سابقۀ فعالیت طولانی در حوزۀ فروش اتومبیل هستند که فعالیت خود را چندین سال است که راه اندازی نموده است.

فروش اقساطی پژو پارس با بهترین شرایط

خودرو از جمله وسایلی است که جهت حمل و نقل افراد مورد استفاده قرار گرفته می شود. لذا خیلی از افراد علاقه مند به داشتن خودروی شخصی جهت انجام امور روزمره و فعالیت های تفریحی و گردشگری خانوادگی می باشند. با توجه به اقزایش قیمت خودرو در سال های اخیر، افراد کمتری توان مالی جهت خرید نقد اتومبیل خواهند داشت. بنابراین فروش اقساطی پژو پارس با تعیین شرایط آسان به افراد کمک می کند که راحت تر بتوانند با قیمت ارزان، اتومبیل خود را خریداری کنند.

بدین ترتیب شرایط آسان و تحویل خودرو در لحظه از مهمترین مواردی هستند که هنگام استفاده از خدمات فروش خودرو پژو پارس و دیگر خودروهای داخلی در نظر گرفته می شوند. قیمت فروش اقساطی پژو پارس بر اساس عوامل متعددی مشخص می شود و هنگام خرید اتومبیل بررسی کلیۀ شرایط بسیار اثر بخش خواهد بود.

جهت استفاده از شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی می توانید نگاهی به شرایط فروش اقساطی توسط گروه فرنام خودرو داشته باشید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()