فروش اقساطی جک به دلیل متفاضیانی که این خودرو در سطح کشور دارد، توسط نمایندگی ها و فروشندگان خودروهای داخلی و خارجی به مشتریان ارائه داده می شود. علت استقبال عموم مردم از خودروهای جک، به دلیل ویژگی های فنی این اتومبیل است. از این رو شاهد ارائه خدمات فروش اقساطی جک در سطح کشور می باشیم. افزایش قیمت اتومبیل موجب شده تا افراد کمتری توان مالی جهت خرید نقد خودرو داشته باشند و شرایط ویژه  فروش اقساطی جک را پیش روی انتخاب مشتریان قرار می دهند.

فرنام خودرو دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ خرید و فروش خودرو در سطح کشور فعالیت می کند و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند شرایط آسان تری را پیش روی مشتریان، جهت خرید اقساطی خودروهای جک قرار دهند.

شرایط فروش فوق العاده اقساطی جک

امروزه شرایط فروش فوق العاده اقساطی جک را توسط برخی از فروشندگان معتبر عرضۀ خودرو شاهد هستیم. ارائه خدمات فروش اقساطی جک با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت به عنوان دو دسته بندی اصلی به مشتریان پیشنهاد داده می شود. از این رو افرادی که قصد خرید اقساطی خودرو دارند، پس از بررسی شرایط به سهولت می توانند از این امکانات جهت خرید اتومبیل استفاده نمایند.

با افزایش تعداد اقساط، فرد به راحتی می تواند از عهدۀ بازپرداخت اقساط برآیند و تحت فشار مالی قرار نمی گیرد. در همین راستا خدمات فروش اقساطی جک S5، S3، J5 و غیره به مشتریان پیشنهاد داده می شود و افراد متناسب با درآمد و هزینه های خود، می توانند مناسب ترین شرایط را جهت خرید اتومبیل استفاده نمایند.

فروش خودرو جک با تحویل فوری اتومبیل از دیگر مواردی است، که افراد را ترغیب به خرید اقساطی خودرو نموده است. خیلی از افراد از این شرایط استقبال می کنند چون زمان تحویل خودرو، پس از عقد قرارداد و پرداخت پیش قسط صورت می گیرد.

در همین راستا، گروه فرنام خودرو نیز با تسهیل نمودن شرایط فروش اقساطی، همچنان بر طرفداران خرید اقساطی خودروهای داخلی و خارجی در سطح کشور می افزاید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 634
نمایش همه
علاقه مندی ها ()