فروش اقساطی تیبا به افرادی که از توان مالی اندک برخوردار هستند، کمک می کند که بتوانند با پرداخت اقساط از عهدۀ خرید اتومبیل برآیند. تا کنون خیلی از افراد توانسته اند به واسطۀ شرایط فروش اقساطی، اتومبیل مورد دلخواه خود را تهیه کنند. با توجه به اینکه سال های اخیر قیمت اتومبیل، افزایش قابل توجهی داشته، کمتر کسی قادر به خرید نقد اتومبیل خواهد بود. از این رو ارائه خدمات  فروش اقساطی تیبا به فرد کمک می کند که بتواند از عهدۀ پرداخت اقساط خودرو برآید.

فرنام خودرو به منظور اهمیت دادن به خواسته و نیاز مشتریان، توانسته اند با تسهیل شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی، تسهیلات ویژه ای در اختیار مشتریان قرار دهند. در لیست محصولات این مجموعه، خدمات فروش اقساطی خودروهای تیبا به مشتریان ارائه داده می شود.

فروش اقساطی تیبا با تحویل آنی

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با خرید اقساطی خودرو مطرح می شود، مرتبط به زمان تحویل اتومبیل است. در گذشته فروش اقساطی به نحوی بود که زمان تحویل اتومبیل در مدت زمان بسیار طولانی بود و فرد پس از تسویۀ کامل، اتومبیل خود را تحویل می گرفتند. مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو، شرایط آسان تری پیش روی مشتریان قرار می دهند. فروش اقساطی تیبا با تحویل آنی به فرد امکان می دهد که در مدت زمان کوتاه، اتومبیل خود را دریافت کند.

فرنام خودرو خدمات فروش اقساطی سایپا مانند ضتیبا با شرایط تحویل فوری و سند بنام به مشتریان ارائه می دهد. افرادی که علاقه مند به خرید خودروی تیبا با شرایط اقساطی هستند، می توانند پس از پرداخت پیش قسط، اتومبیل خود را در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرند.  

مجموعه فرنام خودرو دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش نقد و اقساط خودرهای داخلی در تهران است. این مجموعه متناسب با نیاز مشتریان، انعطاف پذیری قابل توجهی نسبت به شرایط فروش اقساطی تیپا 2 و صندوق دار نشان می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فعال و پویا مجموعه تماس حاصل فرمائید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 671
نمایش همه
علاقه مندی ها ()