فروش اقساطی کوئیک به منظور فروش خودروهای کوئیک توسط مجموعه های عرضه کنندۀ خودروهای داخلی و خارجی به صورت لیزینگی صورت می گیرد. مقصود از لیزینگ، فروش اقساطی خودرو به روش های مختلف است که توسط برخی از مراکز و نمایندگی های معتبر فروش خودرو صورت می گیرد. خودروی کوئیک از محصولات شرکت خودروسازی سایپا محسوب می شود و با گذشت 5 سال از تولید و عرضۀ این خودرو، خیلی از افراد طرفدار این محصول هستند. در همین راستا خدمات فروش اقساطی کوئیک به متقاضیان این مدل اتومبیل ارائه داده می شود.

یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ خرید و فروش اتومبیل در تهران و شهرستان ها، گروه فرنام خودرو می باشد. این مجموعه در لیست محصولات، امکان خرید اقساطی خودروهای کوئیک را با بهترین شرایط فراهم نموده است.

شرح شرایط فروش اقساطی کوئیک

به طور کلی شرایط فروش اقساطی کوئیک نسبت به سال های گذشته تسهیل گردیده چون شرایط اقتصادی جامعه در حال تغییر است. بدین وسیله مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو تلاش می کنند، انعطاف پذیری بیشتری در حوزۀ ارائه خدمات فروش اقساطی کوئیک داشته باشند. به عبارتی شرایط فروش اقساطی سایپا کوتاه مدت و بلند مدت، تحویل آنی خودرو، پرداخت حداقل مبلغ پیش پرداخت و سند بنام خریدار از مواردی هستند که در دسترس مشتریان قرار گرفته می شود.

فروش اقساطی کوئیک با تحویل آنی از مهمترین عواملی است که افراد از خدمات فروش اقساطی خودرو استقبال می کنند چون در این صورت اتومبیل خریدار شده را تحویل می گیرد و حین استفاده از خودرو، الباقی اقساط خودرو را تسویه کند.

توسط گروه های عرضه کنندۀ خودروهای داخلی، خدمات فروش اقساطی کوئیک دنده ای و فروش اقساطی کوئیک آر معمولی قابل مشاهده می باشد. هنگام انتخاب خودروی کوئیک توجه به مدل اتومبیل ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر روی قیمت اتومبیل و به طبع آن، مبلغ پیش پرداخت و اقساط خودرو خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی فروش اقساطی کوئیک می توانید با دفتر فروش فرنام خودرو تماس حاصل نمائید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 754
نمایش همه
علاقه مندی ها ()