فروش اقساطی خودرو بهترین راهکار جهت خرید اتومبیل می باشد چون با گذشت زمان و افزایش تورم سالانه، با افزایش قیمت خودرو روبرو هستیم. بدین ترتیب اکثر افراد تنها به واسطۀ شرایط فروش اقساطی می توانند اتومبیل مورد نیاز خود را با بهترین شرایط خریداری کنند. خدمات  فروش اقساطی خودرو  برای کلیۀ کمپانی های سازندۀ خودرو در داخل و خارج کشور به مشتریان ارائه داده می شود. بدین وسیله عموم مردم متناسب با شرایط مالی که با آن روبرو هستند، می توانند انتخاب خودروی مورد پسند خود را داشته باشند.

فرنام خودرو دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ خرید و فروش انواع خودرو در تهران و شهرستان ها فعالیت دارد. این مجموعه به منظور برآورده نمودن نیاز مشتریان، توانسته اند شرایط آسان تری را به واسطۀ خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی به مشتریان ارائه دهند.

شما زمانی که می خواهید هر یک از خودروهای تولید شده کمپانی های خودروسازی داخلی و خارجی را از طریق فرنام خودرو خریداری کنید باید یک سری مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی خودرو را تهیه نموده و تحویل دهید. دقت داشته باشید که این مدارک و شرایط بسته به نوع خودرو و شیوه خرید شما متفاوت از یکدیگر می باشد. برای اینکه مدارک مورد نیاز شرایط فروش اقساطی خودرو را ارائه دهید، بهتر است با کارشناسان فرنام خودرو مشورت نمائید تا آنها شما را در این زمینه به خوبی راهنمایی کنند. کارشناسان فرنام خودرو متناسب با نوع اتومبیلی که انتخاب کرده اید، تمامی شرایط و مدارک مورد نیاز را به شما اعلام می کند.

هنگام استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو مانند  فروش اقساطی پژو پارس ، توجه به مفاد قرارداد از اهمیت بالایی برخوردار است. همواره توجه داشته باشید، جهت خرید اقساطی خودرو به نمایندگی های معتبر مراجعه نمائید.

گروه فرنام خودرو دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ خرید و فروش انواع خودرو فعالیت خود را آغاز نموده و همواره می توانید پیش از هر فعالیتی، با کارشناسان فروش این مجموعه مشورت نمائید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 848
نمایش همه
علاقه مندی ها ()