شما زمانی که می خواهید یکی از انواع خودروهای تولیدی کمپانی کرمان موتور، ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن موتور و غیره را خریداری کنید باید به خوبی در مورد شرایط خرید خودروهای این کمپانی ها اطلاعات لازم را کسب نمائید. برخی از افراد که توانایی مالی بالایی برای خریداری خودروهای تولیدی شرکت های خودروسازی دارند یکی از انواع خودروهای این کمپانی را به صورت نقد پرداخت می کنند. در صورتی هم که شما نمی توانید خودروهای این کمپانی را به صورت نقد پرداخت کنید بهتر است از شرایط  فروش اقساطی خودرو که فرنام خودرو برای شما فراهم می کند استفاده کنید. فرنام خودرو نمایندگی فروش بیشتر خودروهای تولیدی کمپانی های معتبر را بر عهده دارد و قادر به ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو با بهترین شرایط می باشد.

توجه کردن به شرایط و نکاتی که فرنام خودرو برای خرید اقساطی خودرو به شما اعلام می کند اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع شما اگر به خوبی قوانین و شرایط فروش اقساطی خودروها را بدانید می توانید خودروی مورد نظر خود را در کمترین بازه زمانی از فرنام خودرو دریافت کنید. هر یک از نکاتی که مرتبط با خرید اقساطی خودروهای کرمان موتور و دیگر کمپانی های سازندۀ خودرو می باشد را شما بهتر است بشناسید. کارشناسان فرنام خودرو برای استفاده از خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی به خوبی شما را راهنمایی می کنند تا قادر باشید یکی از بهترین خودروها را با شرایط عالی و بر اساس بودجه و نیاز خود تهیه کنید.

اگر شما به تمامی نکات و شرایطی که در مورد خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت مانند  شرایط فروش اقساطی سایپا  دقت داشته باشید می توانید در بین خودروهای کمپانی های مختلف، یکی که هزینه مناسب تری دارد را خریداری کنید. به طور کلی باید بدانید از آنجایی که مجموعۀ فرنام خودرو به خوبی با شرایط خرید و فروش اقساطی انواع خودرو داخلی و خارجی آشنایی دارد و شما را برای خرید مناسب ترین خودرو راهنمایی می کند.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 729
نمایش همه
علاقه مندی ها ()