فروش اقساطی خودرو به افراد کمک می کند، راحت تر بتوانند اتومبیل مورد پسند خود را خریدای کنند. علت اصلی استقبال از خدمات فروش اقساطی خودرو ، به دلیل داشتن انعطاف پذیری جهت خرید اتومبیل است که مشتریان می توانند داشته باشند. عموم افراد به دلایل مختلفی علاقه مند به داشتن اتومبیل هستند، از این رو متناسب با توان مالی، تلاش می کنند که در دوره ای از زندگی خود، خودرو خریداری کنند. چون با استفاده از خودروی شخصی، افراد راحت تر می توانند در سطح شهر تردد داشته باشند، علاوه بر آنکه در مدت زمان کوتاه تری می توانند به کارهای خود رسیدگی کنند. 

فرنام خودرو با بررسی وضعیت بازار خودرو، توانسته موفق به ارائه خدمات فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی شوند. بدین وسیله افرادی که نیازمند به تهیۀ اتومبیل هستند، جهت مشاوره و دریافت خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط آسان با این مجموعه همکاری داشته باشند.

شرایط جدید فروش اقساطی خودرو

به طور کلی، افرادی که قصد استفاده از خدمات فروش اقساطی دارند، به سهولت می توانند با مدیریت مالی، اتومبیل مورد علاقۀ خود را خریداری کنند. چندین سال است که خیلی از افراد توانسته اند از خدمات فروش اقساطی خودرو موفق به خرید اتومبیل شوند و صرفه جویی مالی را برای افراد خواهد داشت چون با گذشت زمان، افزایش تورم سالیانه و قیمت خودرو خواهیم بود.

نکات طلایی که هنگام دریافت خدمات فروش اقساطی مانند فروش اقساطی محصولات ایران خودرو باید مد نظر قرار دهید، زمان تحویل خودرو، تعداد اقساط، مبلغ پیش پرداخت، نحوۀ تحویل سند و نوع ضامن است. اطمینان یافتن از آدرس و اعتبار مجموعۀ عرضه کنندۀ خدمات مطرح می شود.

جهت خرید اقساطی خودروهای داخلی و خارجی می توانید از راهنمایی مشاورین مجرب گروه فرنام خودرو استفاده نمائید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()