فروش لاستیک یزد تایر در فروشگاه چرخ و یدک - محصولات نوین یزد تایر:

کمپانی یزد تایر همانطور که اشاره شد با همکاری کمپانی وردشتاین هلند در اواسط سال ۹۲ تولیدات جدید خود را راهی بازار کرد. لاستیک یزد تایر رادیال سیمی سری v توسط این کمپانی برای نخستین بار در کشور تولید شد. این تایر ها قادر می باشند سرعت ۲۴۰ کیلومتر را به راحتی تحمل کنند، توجه داشته باشید که تا کنون استفاده از این تایرها از کانال واردات انجام گرفته است اما از اواسط سال ۹۲ کشور ما در این زمینه توسط کمپانی لاستیک یزد تایر خودکفا شد و امروزه شاهد این هستیم که در کمپانی های تولید کننده خودرو هایی مانند مزدا، مگان و غیره از این لاستیک ها استفاده می کنند.

فروش لاستیک یزد تایر در فروشگاه چرخ و یدک - خدمات بعد از فروش و گارانتی لاستیک یزد تایر:

رسالت اصلی کمپانی یزدتایر بر این قرار است که نسبت به تولیدات خود پس از اتمام معامله و خریداری شدن توسط خریدار، باز هم متعهد بماند و در موقع در این مرحله است که احساس مسئولیت می کند. به این دلیل این کمپانی به صورت گسترده ای با یک برنامه مدیریتی قوی اقدام به خدمات رسانی بعد از معامله و جبران خسارات احتمالی خریداران لاستیک یزد تایر در سراسر کشور بر آمده است، بنابراین خریداران می توانند اطمینان حاصل کنند که تمامی محصولات کمپانی یزد تایر تا ۳۶ ماه پس از تاریخ تولید ضمانت دارد. این موضوع در واقع به نوعی عِرق ملی محسوب می شود بنابراین خریداران گرامی حتماً در هنگام خرید به این موضوع توجه کنند که لاستیک یزد تایر دارای ۳ سال ضمانت و گارانتی از طرف شرکت می باشد و حتماً از فروشنده خود ضمانت نامه را دریافت نمایند.

فروش لاستیک یزد تایر در فروشگاه چرخ و یدک:

فروشگاه چرخ و یدک با استفاده از رابطه خود با کمپانی لاستیک سازی یزد تایر توانسته به صورت اورجینال و بدون واسطه تمامی محصولات این کمپانی معروف و مطرح را آماده برای عرضه در مجموعه خود کند، بنابراین قیمت های تعیین شده برای انواع لاستیک یزد تایر در فروشگاه چرخ و یدک بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 720
نمایش همه
علاقه مندی ها ()