فروش لاستیک دانلوپ در فروشگاه چرخ و یدک - لاستیک های زمستانی دانلوپ:

همانطور که از نام این لاستیک دانلوپ می توان حدس زد برای فصول زمستانی بسیار مناسب است و عموماً در شرایط اقلیمی سرد مورد استفاده قرار می گیرد. آج های این لاستیک ها به جهت بالا بردن و بهبود ترمز گیری برای شرایط یخی و برفی طراحی شده اند. لاستیک دانلوپ زمستانی طوری طراحی شده اند که بتوانند شرایط اقلیمی شدید زمستانی را به راحتی تحمل کنند و در یخبندان، برفک و برف به سادگی بالاترین بازدهی را داشته باشند.

فروش لاستیک دانلوپ در فروشگاه چرخ و یدک - لاستیک های تابستانی دانلوپ:

این دسته از لاستیک های دانلوپ برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند. در نظر داشته باشید که چنانچه در شرایط آب و هوایی متنوع زندگی می کنید و قصد دارید از این نوع لاستیک استفاده کنید بهتر است که دما هرگز از ۷ درجه سانتیگراد کمتر نباشد زیرا به راحتی عملکرد و بازدهی لاستیک را کاهش خواهد داد. طراحی لاستیک دانلوپ به گونه ای انجام شده است که به راحتی می تواند در جاده های خشک و مرطوب عملکردی بسیار عالی داشته باشند، بنابراین بهتر است از آنها برای شرایط دمای گرم استفاده کنید. خرید لاستیک را با قیمت ارزان انجام دهید.

فروش لاستیک دانلوپ در فروشگاه چرخ و یدک - لاستیک های چهار فصل دانلوپ:

به سادگی می توان از نام این لاستیک کاربرد آنها را مشخص نمود، برای این نوع لاستیک ها فرقی ندارد که در شرایط زمستانی و یا در شرایط خشک و گرم از آنها استفاده نمود. طراحی این لاستیک ها طوری صورت گرفته است که به راحتی در شرایط آب و هوایی مثل برفک، برف سبک، باران و آب و هوای خشک عملکردی بالا داشته باشند. بنابراین مالکین خودرو هایی که در شرایط اقلیمی متنوع زندگی می کنند بهترین انتخاب لاستیک برای آنها لاستیک های چهار فصل دانلوپ می باشد. خریداران گرامی می توانند از فروشگاه چرخ و یدک لاستیک دانلوپ را با کاربری های مختلف و به صورت کاملا اورجینال تهیه نمایند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 557
نمایش همه
علاقه مندی ها ()