فروش لاستیک بی ام و در فروشگاه چرخ و یدک - لاستیک بی ام و "کنتیننتال":

یکی از بزرگترین شرکت های قطعات سازی خودرو در دنیا کمپانی کنتیننتال می باشد. این کمپانی در شهر هانوفر آلمان واقع شده است و در زمینه خودرو های سنگین و سبک فعالیت دارد. کمپانی کنتیننتال به استثنای تولید لاستیک بی ام و ، در حوزه‌ های ساخت سیستم های کنترلی، سیستم های ترمز و دیگر قسمت های اتومبیل نیز فعالیت دارد. در واقع این کمپانی در دنیا از لحاظ لاستیک‌ سازی رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است و مطمئناً ساپورت دو کمپانی "بنز و بی ام و" در برنامه کاری آن نیز گنجانده شده است.

فروش لاستیک بی ام و در فروشگاه چرخ و یدک - لاستیک بی ام و دانلوپ:

پنجمین کمپانی معروف لاستیک سازی دنیا کمپانی دانلوپ است. این کمپانی در شهر نیویورک آمریکا فعالیت دارد و از زمان تاسیس آن بیش از ۳۵ سال می گذرد. در ابتدا فعالیت‌ های این کمپانی در حوزه تولید لاستیک دوچرخه بود اما رفته رفته به طرف تولید لاستیک اتومبیل ها نیز سوق پیدا کرد. در سال ۲۰۱۳ عنوان برترین تولید کنندگان لاستیک در کلاس‌ های اتومبیل های لوکس و اتومبیل های سواری را به دست آورد. نکته حائز اهمیت در خصوص این کمپانی این است که در واقع کمپانی مطرح لاستیک سازی گودیر از زیر مجموعه‌ های کمپانی دانلوپ محسوب می شود. امروزه کمپانیه دانلوپ به صورت اختصاصی لاستیک بی ام و، بنز و خودرو های معروف دیگر را نیز تولید می کند.

فروش لاستیک بی ام و در فروشگاه چرخ و یدک:

خریداران گرامی چنانچه قصد خرید لاستیک کومهو و خرید لاستیک بی ام و را دارند حتماً به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه کنند. این فروشگاه یک مجموعه کاملاً حرفه‌ای در زمینه فروش لاستیک و واردات برند های سطح بالای جهان می باشد.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 573
نمایش همه
علاقه مندی ها ()