فروش لاستیک بنز در فروشگاه چرخ و یدک - لاستیک "بریجستون":

کمپانی بزرگ لاستیک سازی بریجستون در واقع کمپانی شماره یک در تولید لاستیک در جهان می باشد. این کمپانی از سال ۱۹۳۰ شروع به فعالیت کرد و فعالیت خود را از شهر کورومه ژاپن آغاز نمود. شخصی که این کمپانی را تاسیس نمود "شوجیرو ایشی باشی" بود. این شخص نخست در زمینه کفش و جوراب های لاستیکی فعالیت می کرد و در سال ۱۹۳۰ تصمیم به تولید تایر گرفت. این روند پس از ۱۲ ماه به بار نشست و رسماً لاستیک سازی بریجستون با تمرکز بر بهره گیری از  تکنولوژی و فناوری بومی ژاپن راه اندازی شد. این کمپانی امروزه حدود ۵۰ شعبه، ۲۰ زیر مجموعه و مراکز تحقیق و توسعه دارد. به همین دلیل مقام اول در لاستیک سازی جهان در دست کمپانی بریجستون است. عموم تولیدات این کمپانی برای تامین لاستیک بنز و بی ام و می باشد، فروشگاه چرخ و یدک این محصولات را به صورت مستقیم و کاملا اورجینال وارد می کند.

فروش لاستیک بنز در فروشگاه چرخ و یدک - لاستیک گودیر:

این محصول نیز در زمره تامین لاستیک بنز فعالیت می کند. کمپانی گودیر توسط فرانک سیبرلینک در کشور آمریکا-ایالت اوهایو تاسیس شد. این کمپانی برای خودرو های گوناگونی لاستیک تولید می کند، این خودرو ها عبارت است از:

- کامیون های تجاری

- اتومبیل های مسابقه ای

- کامیون های سبک.

باید اضافه کنیم که کمپانی گودیر برای مسابقات فرمول یک نیز به صورت اختصاصی تایر تولید می‌کند و در واقع جایگاه اول جهان را در این زمینه به خود اختصاص داده است. همانطور که اشاره شد امروزه اکثر لاستیک های بی ام و و لاستیک بنز نیز از محصولات گودیر می باشند.فروش لاستیک از طریق سایت چرخ و یدک انجام می گیرد.

فروش لاستیک بنز در فروشگاه چرخ و یدک:

فروشگاه چرخ و یدک دارای تمامی برند های کمپانی های لاستیک سازی جهان می باشد، این فروشگاه لاستیک بنز را از کمپانی بریجستون، میشلن و گودیر نیز به صورت اختصاصی به کشور وارد می کند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 623
نمایش همه
علاقه مندی ها ()