فروش اقساطی ایران خودور به دلیل تقاضای زیاد به مشتریان پیشنهاد داده می شود. همانطور که می دانید ایران خودرو از جمله کمپانی های خودروسازی معتبر در داخل کشور است و طی سال ها فعالیت متوالی توانسته اند موفق به تولید انواع خودرو با کیفیت و تنوع بالا گردند. بدین ترتیب با ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو توسط عرضه کنندگان اتومبیل معتبر در سطح شهر، به سهولت می توانید یکی از محصولات این کمپانی را با شرایط عالی اقساطی خریداری نمائید.

فرنام خودرو طی سال ها فعالیت و استفاده از کادر فروش مجرب، تا کنون توانسته اند با هدف حمایت از مشتریان، شرایط آسان تری در اختیار آنان قرار دهند. تحویل آنی اتومبیل، سند بنام خریدار، دریافت حداقل پیش پرداخت و انعطاف پذیری در انتخاب تعداد اقساط از جمله شرایط آسانی هستند که توسط این مجموعه به مشتریان پیشنهاد داده می شود.

فروش اقساطی ایران خودو با شرایط جدید

همانطور که از ابتدای این بحث بدان اشاره نمودیم، سال های اخیر، خدمات فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط جدید و بهتری به مشتریان ارائه داده می شود. در واقع مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو، متناسب با سرمایه گذاری که در بخش خدمات دهی به مشتریان انجام داده اند، تسهیلات ویژه ای برای خرید اقساطی خودرو مانند فروش اقساطی سایپا در نظر گرفته اند که میزان اطمینان فی مابین را بهبود ببخشند.

به طور کلی شرایط فروش اقساطی ایران خودرو کلیۀ محصولات این کمپانی را شامل می شود. در همین راستا فروش اقساطی خودروهای پژو، سمند، ال 90، دنا، دنا پلاس، رانا، تارا و ... توسط چنین مجموعه هایی به مشتریان ارائه داده می شود. هنگام ارائه خدمات فروش اقساطی محصولات ایران خودرو، توجه به مدل اتومبیل، قیمت و تعداد اقساط از اهمیت بالا برخوردار خواهد بود.

جهت خرید اقساطی محصولات ایران خودرو، می توانید نگاهی به شرایط فروش ایران خودرو توسط مجموعۀ فرنام خودرو داشته باشید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 777
نمایش همه
علاقه مندی ها ()