فروش اقساطی 207 به افراد کمک می کند که بتوانند در مدت زمان کوتاه، اتومبیل مورد پسند خود را با قیمت ارزان و شرایط آسان خریداری کنند. خودروی 207 یکی از دیگر از خودورهایی است که در دسته بندی خودروهای پژو توسط گروه خودروسازی ایران خودرو در اواخر سال 1394 تولید و وارد بازار خودرو در سطح کشور شده است. از ویژگی های قابل توجه پژو 207 می توان تشابه نزدیک فرم بدنۀ این خودرو به پژو 206 اشاره نمود و از جمله خودروهای اسپرت ایران خودرو شناخته می شود. جهت خرید خودرو، می توان از شرایط  فروش اقساطی 207  ، علاوه بر فروش نقدی اتومبیل اشاره نمود. 

فرنام خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، توانسته اند در لیست محصولات، خدمات فروش اقساطی پژو 207 را ارائه دهند. در اختیار قرار دادن شرایط آسان پیش روی مشتریان، افراد راحت تر می توانند اتومبیل مورد پسند خود را خریداری کنند.

فروش اقساطی 207 با سند بنام خریدار

امروزه توسط برخی از فروشندگان عرضه کنندۀ خودرو، فروش اقساطی 207 و دیگر خودروهای داخلی با شرایط سند به نام خریدار، ارائه داده می شود. البته با تحویل آنی خودرو، فرد در کنار پرداخت اقساط خودور، می تواند از اتومبیل خریداری شده استفاده نماید. بدین وسیله فرد تحت فشار نخواهد بود و نگران طولانی شدن زمان تحویل اتومبیل نخواهد بود.

هنگام خرید اقساطی پژو 207، اطلاع داشتن از مشخصات فنی اتومبیل برای خریدار حائز اهمیت است. از مشخصات فنی پژو 207 می توان به محور محرک دیفرانسیل جلو، گیربکس 4 دنده اتومات، پیشرانه 4 سیلندر توربو با حجم موتور 1.6 لیتری، قدرت 105 اسب بخار با گشتاور 142 نیوتن متر و شتاب صفر تا صد 12.6 ثانیه ای آن اشاره نمود. این اتومبیل دارای حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت با مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در صد کیلومتر می باشد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی 206 به سایت مراجعه کنید. 

بنابراین جهت استفاده از تسهیلات و خدمات فروش اقساطی پژو 207 می توانید با کارشناسان فروش گروه فرنام خودرو مشورت کنید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 786
نمایش همه
علاقه مندی ها ()