فروش اقساطی جک در شرکت آرشا خودرو - اتومبیل جک J۴ بخش اول:

این مدل دارای یک طراح ایتالیایی است و محیطی کاملاً آرام را برای مسافرت و گردش فراهم می کند. تعبیری وجود دارد در خصوص چراغ های جلوی این خودرو که برخی اعتقاد دارند به شکل چشم شاهین طراحی شده است. سازه ۲ متر و ۵۶۰ سانتیمتری در محیط داخلی این اتومبیل راحتی بسیار زیادی را برای سرنشینان به ارمغان خواهد آورد. حجم تنه آن در حدود ۵۵۰L می باشد، در واقع یکی از بزرگ‌ ترین خودرو ها به شمار می آید. فروش اقساطی جک از طریق سایت انجام می گیرد. 

فروش اقساطی جک در شرکت آرشا خودرو - اتومبیل جک J۴ بخش دوم:

این اتومبیل دارای یک محیط داخلی بسیار بزرگ و جادار می باشد و ارتفاع آن در حدود ۱ متر و ۵۰۵ سانتیمتر است. با فرض اینکه یک مسافر دارای قدی در حدود ۱۷۵ سانتی متر باشد یک صندلی کامل در ردیف جلو در اختیار دارد و ۴ نفر دیگر نیز می توانند در ردیف عقب قرار داشته باشند. این اتومبیل در زمره خودرو های جمع و جور سطح بالایی را در اختیار دارد. اتومبیل جک در مدل مذکور دارای سیستم TPMS می باشد، این سیستم برای مراقبت از لاستیک های ماشین تعبیه شده است و در واقع کنترل فشار بر روی تایر ها را نظارت می کند. همچنین تمدید طول عمر لاستیک و اطمینان حاصل کردن از ایمنی در آنها را تضمین خواهد کرد. در نظر داشته باشید که اروپا این سیستم را برای حفاظت از جان عابرین در مقررات مربوطه قرار داده است. این اتومبیل دارای ترمزهای abs می‌باشند که از نسخه ۹ آن استفاده کرده اند.

فروش اقساطی جک در شرکت آرشا خودرو:

خریداران عزیز می توانند خرید جک و همچنین  فروش خودرو را از شرکت آرشا خودرو پیگیری نمایند و از خدمات بی نظیر این شرکت که در این خصوص مقرر نموده است نهایت استفاده را به عمل آورند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 817
نمایش همه
علاقه مندی ها ()