فروش اقساطی در شرکت آرشا خودرو - شرایط اقساطی اتومبیل ساینا:

طراحی این محصول نسبت به سایر محصولات سایپا بسیار به روز تر می باشد و در زمره اتومبیل های قیمت مناسب و کم مصرف قرار دارد و مطمئناً رقیب اصلی پراید اتومبیل ساینا می باشد. خریداران عزیز می توانند در شرکت آرشا خودرو برای خرید اقساطی این اتومبیل اقدام کنند و با پرداخت کردن بخشی از مبلغ کامل خودرو صاحب یک اتومبیل شوند.

فروش اقساطی در شرکت آرشا خودرو - کمپانی سایپا و شرایط فروش آن:

خریداران گرامی می توانند برای بهره مندی از شرایط  فروش اقساطی سایپا حدود ۵۵% مبلغ کل اتومبیل را در قالب پیش پرداخت و در هنگام عقد قرارداد و همچنین تحویل خودرو پرداخت نمایند و ۴۵% مابقی مبلغ اتومبیل را در اقساطی با سقف حداکثر دو سال و نیم به کمپانی سایپا پرداخت نمایند و تسویه کامل کنند. شرایط فروش اقساطی از قرار زیر می باشد:

- سند خودرو در هنگام پرداخت ۵۵ درصد مبلغ خودرو، به نام مالک خواهد شد اما سه دانگ آن در رهن کمپانی سایپا باقی خواهد ماند. این ۳ دانگ در فرم اجاره به شرط مالکیت تنظیم خواهد شد.

- تا زمان تحویل گرفتن خودرو توسط مالک به هیچ عنوان مبلغی از خریدار دریافت نخواهد شد، بنابراین خریداران باید به این نکته توجه خاصی داشته باشند.

- در شرایط فروش اقساطی کمپانی سایپا مانند شرایط فروش اقساطی کوییک به هیچ عنوان بیمه بدنه اجباری نمی باشد.

- خریداران قادر خواهند بود قبل از به اتمام رسیدن زمان بازپرداخت، تسویه تسهیلات را به شکل کامل انجام دهند و سود های آتی را کسر کنند. این امتیاز در واقع بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا دیگر احتیاج نیست مانند برخی بانک ها که سود های قسط وام را از قبل می گیرند سودی پرداخت کنید.

- خریداران می توانند خودرو خود را در هر زمان که مایل هستند تعویض نمایند، حتی اگر زمان پرداخت اقساط فروش اتومبیل شان به پایان رسیده است.

- خریداران قادر خوهاند بود قرارداد فروش اقساطی اتومبیل خود را دریافت نمایند، همچنین به شرط مالکیت به خریداران اجاره داده می شود.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 779
نمایش همه
علاقه مندی ها ()