خرید اقساطی خودرو در شرکت سایا خودرو - شیوه پرداخت اقساط در شرکت سایا خودرو:

سایا خودرو طی سالها فعالیت خود توانسته تجربه بسیار زیادی را در زمینه فروش اقساطی خودرو کسب کند، در پیرو همین موضوع این شرکت تمامی سعی خود را می کند تا شرایطی بسیار متنوع را برای پرداخت اقساط مردم فراهم کند. مطمئناً هر فرد که قصد خرید اقساطی خودرو را دارد بیشترین تمرکزش بر روی تعداد اقساط و همچنین شیوه پرداخت آنها می باشد. عموماً شرکت ها در بازه های زمانی متفاوت اقساط را از خریدار اخذ خواهند کرد، اما اکثر آنها در بازه های زمانی ۶ تا ۳۶ ماهه خودرو ها به خریداران تحویل می‌ دهند. بدیهی است که اگر تعداد اقساط  فروش اقساطی خودرو بیشتر باشد خریدار برای پرداخت آنها به هیچ عنوان دچار مشکل نخواهد شد.

خرید اقساطی خودرو در شرکت سایا خودرو -  شرکت سایا خودرو چه اتومبیل هایی را برای خرید اقساطی عرضه می کند؟:

خریدار چه بخواهد اتومبیل خارجی تهیه کند و چه بخواهد اتومبیل ساخت داخل را خریداری نمایند در هر دو صورت به راحتی می تواند از طریق شرکت سایا خودرو و از طریق طرح خرید اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی گروه بهمن اقدام نماید. این شرکت با کمپانی های بسیار بزرگی مانند ایران خودرو و شرکت سایپا همکاری گسترده‌ ای دارد و تمامی خودرو های تولیدات این دو کمپانی را می تواند به صورت اقساطی عرضه کند.

خرید اقساطی خودرو در شرکت سایا خودرو - امتیاز خرید اقساطی خودرو از شرکت سایا خودرو:

سایا خودرو در زمره فعال ترین شرکت های حال حاضر در زمینه فروش اقساطی مدل های گوناگون اتومبیل های خارجی و ایرانی می باشد. امتیازات و شرایط بی نظیر این مجموعه حرفه ای باعث شده است محبوبیت این شرکت بسیار گسترده تر شود. در واقع هر فردی به راحتی قادر است با هر میزان درآمد و هر نوع سلیقه ای که دارد اتومبیلی برای خود در شرکت سایا خودرو خریداری نماید. 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 932
نمایش همه
علاقه مندی ها ()