فروش اقساطی خودرو در شرکت سایا خودرو - فروش اقساطی خودرو توسط کمپانی سایپا :

شرکت سایپا نیز مانند شرکت ایران خودرو جزو بزرگترین کمپانی های تولید اتومبیل در کشور است و دارای تنوع بسیار گسترده‌ ای در تولیدات خود می باشد، خودرو های کمپانی سایپا در قیمت های گوناگونی به بازار عرضه می شوند. کمپانی سایپا در جهت خودرو دار کردن تمامی افراد جامعه توسط نمایندگی های معتبر خود و همچنین شرکت های معروف مانند سایا خودرو اقدام کرده است و از طریق  فروش اقساطی خودرو امتیاز راحت خودرو دار شدن را برای عموم مردم جامعه فراهم نموده است.

فروش اقساطی خودرو در شرکت سایا خودرو - فروش اقساطی خودرو توسط کمپانی سایپا :

مطمئنا تمامی افرادی که می خواهند از طریق فروش اقساطی خودرو صاحب اتومبیل شوند مستحضر هستند که نهایتاً قیمت خودرو برای آنها کمی گرانتر از قیمت واقعی خودرو تمام خواهد شد، اما بدیهی است که پرداخت اقساط در خرید خودرو میزان فشار را بر روی خانواده ها بسیار کم خواهد کرد و این امتیاز قابل تامل است. در این خصوص باید عنوان کنیم که فروش اقساطی خودرو دارای امتیازات خاصی نیز می باشد، این امتیازات عبارت است از:

- پرداخت مبلغی کم توسط خریدار و الباقی آن به صورت اقساط

- پرداخت اقساط در بازه زمانی ۶ ماه یکبار

- پس از عقد قرارداد اخذ یک سوم مبلغ کل ماشین توسط فروشندگان، اخذ تعهدنامه از خریدار در قالب سفته یا چک و تحویل حدود یک ساعته خودرو به مالک

- فشار پایین اقتصادی به خریدار به واسطه خرید اقساطی اتومبیل

- تحویل فوری اتومبیل در اکثر مراکز فروش به خصوص شرکت سایا خودرو باعث محبوبیت فروش اقساطی خودرو مانند  فروش اقساطی ایران خودرو شده است.این کمپانی با مجوز دادن به نمایندگی های معتبر و شرکت های ذیصلاح خود محصولاتی مانند پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، پژو پرشیا، پژو ۲۰۷ و غیره را به صورت اقساطی توسط آنها به فروش می رساند. یکی از شرکت های معروف در این خصوص شرکت سایا خودرو می باشد.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()