فروش اقساطی کرمان موتور در سایا خودرو - شرایط و قوانین فروش اقساطی کرمان موتور:

- سند خودرو تا زمان تسویه کامل چک ها در رهن کمپانی باقی خواهد ماند و با تسویه کردن کامل، سند اتومبیل آزاد می شود

- اتومبیل های تحت فروش اقساطی کرمان موتور دارای بیمه بدنه نمی باشند و چنانچه خریدار درخواست بیمه بدنه داشته باشد می تواند در هنگام صدور دعوتنامه آن را به مبلغ اقساط خود اضافه کند

- تمامی هزینه های مربوط به اتومبیل خریداری شده به عهده خریدار می باشد، هزینه های که الزام به پرداخت آنها می باشید عبارت است از:

۱. هزینه مالیات ها

۲. بیمه شخص ثالث

۳. عوارض

۴. مالیات ارزش افزوده و غیره.

در نظر داشته باشید که چنانچه تعرفه‌ ها و هزینه ها تغییر پیدا کنند در هنگام تحویل خودرو مابه التفاوت آن را از خریدار اخذ خواهند کرد.

فروش اقساطی کرمان موتور در سایا خودرو:

همانطور که مستحضر هستید امروزه خرید اقساطی اتومبیل برای بسیاری از خانوار های ایرانی با توجه به شرایط بد اقتصادی امتیازی بسیار بزرگ محسوب می شود. بنابراین اکثر این خانواده ها به دنبال مراکزی هستند که بتوانند خودروی مورد نظرشان را به صورت اقساطی از آنها خریداری نمایند. لازم به ذکر است که برخی از این خانواده‌ ها در دام افراد سودجو و کلاهبردار اسیر می شوند و سرمایه خود را از دست می دهند، به همین جهت توصیه می‌ کنیم قبل از اقدام به پرداخت پول به مجموعه و شرکتی که در نظر دارید، حتماً راجع به آن تحقیقات کاملی را انجام دهید. توصیه ما به شما عزیزان این است که از شرکت سایا خودرو که از مهمترین زیر مجموعه های کمپانی های بزرگ ایران مانند ایران خودرو، سایپا و کرمان موتور می باشد برای  خرید اقساطی خودرو اقدام نمایید. شرکت سایا خودرو ارتباط مستقیمی با کمپانی کرمان موتور دارد به همین دلیل طرح فروش اقساطی کرمان موتور را در برنامه کاری خود قرار داده است.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 808
نمایش همه
علاقه مندی ها ()