خرید ۲۰۶ اقساطی در سایا خودرو - امتیازات خودرو ۲۰۶:

به استثنای امتیاز خرید 206 اقساطی این خودرو بسیار خوش رکاب و زیبا نیز می باشد و نسبت به قیمت آن بهترین گزینه می باشد. این خودرو ویژگی های منحصر به فردی دارد، این ویژگی ها عبارت است از:

- مجهز به موتور قدرتمند تیوفایو

- شتاب بسیار بالا

- ایمنی فوق العاده خوب خصوصاً در پیچ های جاده

- مقاومت بدنه عالی

- طراحی فوق العاده زیبا

- چراغ های بسیار قوی و نوردهی بسیار خوب و غیره.

خرید ۲۰۶ اقساطی در سایا خودرو:

بی شک بازار پُر رونق و رقابتی فروش اقساطی کمپانی ایران خودرو به نفع مشتری است. اما در نظر داشته باشید که ابتدا باید تسهیلات ارائه شده توسط شرکت های زیر مجموعه ایران خودرو بررسی و با یکدیگر مقایسه شوند، سپس مناسب ترین آنها را برای خرید خود انتخاب کنید. حتماً در هنگام بررسی و انتخاب شرکت مورد نظر رسمیت و اعتبار آن را نیز در نظر بگیرید، این موضوع بسیار اهمیت دارد. مطمئناً با گستردگی تقاضا برای این خودرو محبوب مجموعه های لیزینگ و نمایندگی های مختلفی در این خصوص فعالیت می کنند اما تمامی آنها قادر به پاسخگویی اصولی به خریداران نیستند و تسهیلات آنچنانی را ارائه نمی‌ کنند. در پیرو همین موضوع شرکت سایا خودرو با ارائه بهترین تسهیلات منجمله تحویل آنی خودرو پس از عقد قرار داد باعث معروفیت و محبوبیت بسیار زیادی در بین خریداران شده است. در نظر داشته باشید که قیمت خودرو های ۲۰۶ در این شرکت نسبت به تعداد اقساط خریداران تعیین می‌شود، بنابراین هر خریدار که مایل باشد اقساط آن بلند مدت تر باشد قیمت خودرو انتخابی آن نیز بیشتر خواهد بود. شما نیز حتماً برای خرید اقساطی ایران خودرو مانند ۲۰۶ اقساطی خود به این مجموعه قدرتمند و با اعتبار مراجعه نمایید.

در نظر داشته باشید که اتومبیل ۲۰۶ در دو مدل صندوق دار و هاچبک تولید شده است. لازم به ذکر است که مدل هاچبک آن را جوانان بیشتر می پسندند. خریداران گرامی می توانند برای خرید ۲۰۶ اقساطی در دو مدل مذکور به شرکت سایا خودرو مراجعه نمایند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 779
نمایش همه
علاقه مندی ها ()