فروش دنا اقساطی در شرکت سایا خودرو - فروش دنا اقساطی (پلاس):

همانطور که اطلاع دارید اتومبیل‌ های خانواده دنا در واقع یک پلتفرم کاملاً قابل اطمینان، مدرن و امروزی می باشند. باید توجه داشته باشید که بارزترین خصوصیت دنا پلاس طراحی شدن آن به منظور قرار گرفتن در شرایط دشوار جاده‌ ای می باشد بنابراین این اتومبیل در تمامی جاده های ایران کاملاً قابل اطمینان است این خودرو در طرح فروش دنا اقساطی قابل خریداری است.

فروش دنا اقساطی در شرکت سایا خودرو - فروش دنا اقساطی (پلاس توربو):

فروش دنا اقساطی پلاس توربو در زمره لیست ارائه شده توسط کمپانی ایران خودرو به شرکت سایا خودرو قرار دارد. این اتومبیل پارامتر های بسیار مهمی را در لیست توانایی های خود درج نموده است. این پارامتر ها عبارت است از:

- قدرت بسیار بالا

- پویایی محض

- ایمنی بی نظیر

- ظرافت چشمگیر

- خوش رکاب بودن در زمان رانندگی

- موتور توربو شارژ

- طراحی به روز و مدرن و غیره.

این موارد بخشی از ویژگی های دنا پلاس توربو می باشند که باعث محبوبیت این اتومبیل در بازار ایران شده است.

فروش دنا اقساطی در شرکت سایا خودرو:

عمده این تمرکز بر روی فروش خودرو دنا اقساطی می باشد، با این اوصاف خریداران به سادگی قادر خواهند بود با پرداخت مبلغی بسیار کم نسبت به قیمت اصلی اتومبیل دنا صاحب یکی از مدل های خانواده این اتومبیل شوند. در نظر داشته باشید که مراکز متعددی در خصوص فروش اقساطی اتومبیل ها فعالیت دارند اما اکثر این مجموعه ها فاقد اعتبار و مجوز قانونی می باشند و بار ها دیده و شنیده شده است که پس از پرداخت مبلغ های درخواستی از طرف این مجموعه ها هیچگونه خودرویی به خریداران تحویل داده نشده است و حتی در مواردی پول خریداران کاملا از بین رفته است و هیچکس پاسخگوی آنها نیست. در پیرو همین موضوع باید اذعان کنیم که شرکت سایا خودرو با رزومه کاری طولانی و اعتبار بسیار زیاد در این زمینه تا به حال حتی یک نارضایتی در کارنامه خود ندارد.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()