خرید 405 اقساطی در سایا خودرو - جزئیات فنی پژو 405:

درست است که به لحاظ ظاهری کمتر کسی را می توان پیدا کرد که پژو 405 را نشناسد و یا حتی با طرح های فروش این خودرو مانند طرح فروش 405 اقساطی آن آشنا نباشد اما در واقع به جرات می‌ توان گفت که امروزه کسی نیست که با این خودرو سواری نکرده باشد. حتی اگر به عنوان مسافر در مدل های تاکسی این اتومبیل بی نظیر نشسته باشد. اما بی تردید اشخاص بسیار محدودی به لحاظ جزئیات فنی این خودرو اطلاعاتی دارند، در این قسمت از مقاله بیشتر در این خصوص توضیح خواهیم داد. جزئیات فنی پژو  405 اقساطی وارد عبارت است از:

- دارای پیشرانه تیوفایو

- استفاده از ۴ سوپاپ در هر سیلندر

- نسبت تراکم ۱۰.۵

- مصرف سوخت ترکیبی صدی ۹ لیتر

- سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در حدود ۱۱ ثانیه.

خرید 405 اقساطی در سایا خودرو - تجهیزات و میزان ایمنی پژو 405:

مطمئناً ساختار بدنه پژو 405 همیشه یکی از امتیازات بارز آن بوده است و در طول سالیان گذشته در زمره خودرو های ایمن قرار گرفته است، همانطور که می توان از خبر ها دریافت تعداد تصادفات با پژو 405 بسیار کم ثبت شده است. البته نمونه های جدید این اتومبیل دارای ترمز های abs و همینطور ایربگ می باشند که مطمئناً در ابعاد امنیتی بسیار مثبت واقع خواهند شد. امکانات پژو ۴۰۵ و تجهیزات آن بسیار ساده می باشند و از این امکانات می توان تنها به سیستم صوتی قفل مرکزی، شیشه های برقی و هیدرولیک فرمان اشاره نمود.

خرید 405 اقساطی در سایا خودرو - شروط فروش اقساطی پژو 405:

مطمئناً این خودرو با اینکه افزایش قیمت بسیار زیادی داشته است (تمامی خودرو ها نیز افزایش قیمت داشته اند) اما باز هم نسبت به قیمت تعیین شده برای آن ارزشش را دارد و در شرایط فعلی بازار کشور می توان برای خرید اقساطی خودرو به این خودرو به عنوان گزینه منطقی فکر کرد. این خودرو سواری نسبتاً راحتی را به سرنشین خواهد داد، خرید 405 اقساطی در تمامی مراکز زیر مجموعه ایران خودرو و حتی خود کمپانی ایران خودرو قابل انجام است.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 717
نمایش همه
علاقه مندی ها ()