خرید پراید اقساطی در سایا خودرو - شروط اقساط طولانی‌ مدت در خرید پراید اقساطی:

بدون تردید طرح ویژه فروش پراید اقساطی یکی از محبوب ترین انتخاب های خریداران اتومبیل می باشد زیرا به راحتی قادر خواهند بود با پرداخت یک سوم یا ۵۰% از مبلغ کل خودرو مالک آن شوند و همچنین در طولانی مدت ملزم به بازپرداخت آن خواهند بود.

خرید پراید اقساطی در سایا خودرو:

شرکت سایا خودرو یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین شرکت های فروش اتومبیل های خارجی و داخلی می باشد. همانطور که می دانید اکثر مجموعه ها تنها در خصوص خودرو های داخلی فعالیت دارند و برخی دیگر در رابطه با خودرو های خارجی فعال می باشند، اما شرکت سایا خودرو در زمینه خودرو های داخلی و خارجی و همچنین خودرو های کارکرده نیز فعالیت دارد. مطمئناً مدیریت، نظم و مهارت بالا در خصوص تنظیم قرارداد ها و فروش خودرو های اقساطی باعث شده است که این شرکت حوزه فعالیت خود را روز به روز گسترده تر کند و از طرح های نوینی نیز در این رابطه کمک بگیرد "طرح هایی مانند طرح ویژه فروش پراید اقساطی".

شرکت سایا خودرو در رابطه با موضوع خرید پراید اقساطی با حداقل سود بازپرداخت اقدام به انجام این فرایند کرده است، بنابراین خریداران گرامی قادر خواهند بود در این مرکز مبلغ کمتری را به عنوان پیش پرداخت و تعداد اقساط بیشتری را به عنوان بازپرداخت برای خود تعیین کنند.

خرید پراید اقساطی در سایا خودرو - امتیازات خرید پراید اقساطی در شرکت سایا خودرو:

همانطور که اشاره شد این مجموعه قدرتمند توانایی های بیشماری دارد و در واقع طرح فروش اقساطی خودرو پراید اقساطی یکی از این توانمندی ها می باشد. این توانایی ها مطمئناً به نفع خریداران تمام خواهد شد، از امتیازات شرکت سایا خودرو می توان موارد زیر را عنوان نمود:

- سند به نام پس از عقد قرارداد و واریز مبلغ اولیه خودرو

- تحویل آنی خودرو پس از واریز پیش پرداخت

- تعداد اقساط بسیار زیاد

- تنوع بی نظیر در خودرو های ارائه شده توسط سایا خودرو ( اتومبیل های کمپانی ایران خودرو، سایپا و همچنین کمپانی های خارجی).

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 803
نمایش همه
علاقه مندی ها ()