لوازم یدکی بسترن را می توان به واسطۀ فروشگاه های وارد کننده و توزیع کنندۀ قطعات خودروهای بسترن تهیه نمود. فروش خودروهای بسترن را می توان در تیپ های مختلف با دو موتور 1.6 لیتری و موتور 1.8 لیتری با حالت دنده اتومات در سطح بازار مشاهده نمود. بسترن با مشارکت شرکت خودروسازی مزدا قدیمی ژاپن صورت گرفته است و روانۀ بازار داخل شده اند. توسط فروشگاه های معتبر تأمین کنندۀ تجهیزات خودروهای بسترن، امکان خرید لوازم یدکی بسترن نیز برای مالکین این برند اتومبیل میسر است.

فروشگاه نیوپارت بی شک یکی از تأمین کنندگان بزرگ لوازم یدکی خودروهای بسترن در کشور فعالیت خود را آغاز نموده است. جهت ارائه خدماتی بهتر به مشتریان گرامی، توانسته اند امکانات لازم جهت سفارش گیری اینترنتی انواع قطعات بسترن را مهیا سازند.

فروش لوازم یدکی بسترن B30,B50

همانطور که می دانید نحوۀ تأمین و فروش قطعات خودرو، بر اساس مدل های رایج اتومبیل در سطح بازار صورت می گیرد. این مسئله در رابطه فروش لوازم یدکی بسترن نیز صادق است. با توجه به تعدد عرضه و مصرف خودروهای بسترن با مدل های B30, B50, B50F و غیره شاهد فروش انواع لوازم یدکی بسترن B30 و B50 می باشیم.

خودرو از قطعات مختلف تشکیل شده و یک وسیلۀ مکانیکی محسوب می شود. از این رو استفاده از خودرو و حوادث ناگهانی جاده ای می تواند موجب صدمات جدی به قطعات بسترن گردد و نیاز به تعویض قطعات آسیب دیده داشته باشید. بدین ترتیب افرادی که مالک خودروهای بسترن هستند به سهولت و با اطمینان خاطر می توانند با قیمت فروش قطعات بسترن را تهیه نمائید.

فروشگاه نیوپارت، چندین سال است که به عنوان تأمین کنندۀ قطعات و لوازم یدکی خودروهای بسترن در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است. این مجموعه توانسته متناسب با مدل های رایج بسترن، تمامی لوازم یدکی بسترن را تهیه نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد. 

 

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

 ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 780
نمایش همه
علاقه مندی ها ()