فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو - بخش اول شرایط فروش ایران خودرو:

- خریداران اطمینان داشته باشند که سند خودرو به نام آنها خورده می شود و از این بابت می‌توانند آسوده خاطر باشند، البته در نظر داشته باشید که سه دانگ خودرو در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. این موضوع در قالب یک اجاره که به شرط تملیک می باشد شکل خواهد گرفت.

- تا هنگامی که اتومبیل به مشتری تحویل داده نشود هیچگونه مبلغی از مشتری دریافت نخواهد شد، بنابراین این موضوع مهم را حتماً به خاطر بسپارید و در مراجعه های خود به شرکت‌ های مذکور حتما لحاظ کنید.

- در نظر داشته باشید که شرایط فروش اقساطی ایران خودرو شامل بیمه بدنه اجباری نمی باشند و از این بابت خریداران می توانند اطمینان داشته باشد.

- خریداران قادر خواهند بود قبل از به اتمام رسیدن زمان بازپرداخت، تسویه تسهیلات را به صورت کامل انجام دهند و سودهای آتی را کسر نمایند. این یک امتیاز حائز اهمیت می باشد زیرا دیگر نیاز نیست مانند برخی بانک ها که سود های قسط وام را پیشاپیش می گیرند سودی پرداخت شود.

فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو - بخش دوم شرایط فروش ایران خودرو:

- مالکین محترم می توانند اتومبیل خود را قبل از اینکه اقساط آن به پایان برسد به فروش برسانند، این موضوع نیز یک امتیاز محسوب می شود و چنانچه خریدار توانایی پرداخت قسط را نداشته باشد به راحتی می تواند آن را به یک خریدار جدید انتقال دهد.

- خریداران می‌ توانند قرارداد خرید اقساطی خودرو خود را دریافت نمایند، همچنین به شرط تملیک به خریداران اجاره داده می شود.

- در نظر داشته باشید که فعالیت مستمر در خصوص فروش اقساطی در ایران خودرو حدود ۱۰ سال می باشد و در طول این ده سال به هیچ عنوان یک مشتری نیز ناراضی نبوده است.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 746
نمایش همه
علاقه مندی ها ()