مزیت فروش اقساطی سایپا در سایا خودرو:

فروش اقساطی سایپا در سایا خودرو - بخش سوم آگاهی با شروط و خصوصیت های خودرو:

بدون تردید در نظر گرفتن شروط و خصوصیت‌ های خودروی انتخابی شما در امر خرید بسیار مهم می باشد بنابراین در خصوص کمپانی سایپا حتماً قبل از استفاده از طرح فروش اقساطی سایپا اطلاعات خود را در این خصوص افزایش دهید تا به هیچ عنوان در فرایند خریدتان پشیمانی وجود نداشته باشد.

فروش اقساطی سایپا در سایا خودرو - بخش چهارم پرداخت قسط ها در زمان مقرر:

یکی از پارامتر های بسیار مهم در هنگام استفاده از طرح فروش اقساطی سایپا این است که دقیقاً باید در زمان مقرر، قسط های خودرو از طرف خریدار پرداخت شوند. در نظر داشته باشید که شرکت سایا خودرو برای این موضوع بسیار اهمیت قائل است بنابراین خریداران عزیز حتماً در زمان تنظیم اسناد مربوط به فروش اقساطی خودرو سایپا حتماً به تعداد قسمت ها و زمان مقرر برای پرداخت آنها توجه کنند و نسبت به شرایط اقتصادی خود آن را انتخاب نمایند تا برای بازپرداخت آن به هیچ عنوان مشکل نداشته باشند. برای این امر می‌ توانید از کارشناسانی که در شرکت سایا خودرو وجود دارند کمک بگیرید، این کارشناسان به صورت کاملاً شفاف تمامی شرایط و اصول این طرح را برای شما توضیح خواهد داد.

فروش اقساطی سایپا در سایا خودرو - بخش پنجم اخذ سند پس از پرداخت اقساط:

یکی از مسائلی که در دایره اهمیت ویژه قرار می گیرد این است که خریدار بداند پس از اتمام اقساط و در واقع پس از پرداخت آخرین قسط قادر خواهد بود سند را از مجموعه ای که خودرو را خریداری کرده است اخذ نماید. در واقع به عبارت بهتر پس از تسویه کامل مبلغ خودرو، سند اصلی اتومبیل به خریدار تحویل داده خواهد شد بنابراین چنانچه قصد دارید از طرح فروش اقساطی سایپا استفاده کنید به این موضوع توجه فرمایید.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 715
نمایش همه
علاقه مندی ها ()