فروش خودرو به روش های نقد و اقساط، از سوی شرکت های سازندۀ خودرو و یا نمایندگی های معتبر و عرضه کنندگان خودرو صورت می گیرد. افرادی که قصد خرید اتومبیل دارند، می توانند پس از بررسی وضعیت مالی و قیمت خودرو، اتومبیل مورد پسند خود را با شرایط مناسبی خریداری کنند. خرید و  فروش خودرو نقش بسزایی بر روی اقتصاد ملی عموم کشورها دارد. در همین راستا شاهد عرضۀ واردات و صادارت انواع اتومبیل داخلی و خارجی در سطح کشور می باشیم. قیمت خودرو با گذشت زمان افزایش یافته است و این مسئله موجب شده تا شرکت های سازنده و عرضه کنندۀ خودرو، علاوه بر فروش نقدی، به صورت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت، اتومبیل ها را به فروش برسانند.

شرکت مبین خودرو دارای سابقۀ بلند مدت در حوزۀ فروش خودرو در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده و به منظور کسب رضایت مشتریان، امکان خرید اقساطی خودرو را با شرایط آسان فراهم سازند. افرادی که قصد خرید اتومبیل با شرایط اقساط بلند مدت را دارند، می توانند از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. در واقع امکان خرید اقساطی خودرو را بدون ضامن برای مشتریان فراهم نموده اند.

فروش اقساطی خودرو با تحویل آنی

اگر قصد استفاده از خدمات  فروش خودرو های سایپا را دارید، پیشنهاد می کنیم از شرایط فروش اقساطی با تحویل فوری را استفاده نمائید. بدین ترتیب خریدار خودروی اقساطی، تنها با پرداخت حداقل پیش قسط، اتومبیل خود را در مدت زمان کوتاهی دریافت می کند و همراه با رضایتمندی مشتریان خواهد بود.

شرکت مبین خودرو در بازار داخل، به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش خودروهای داخلی و خارجی فعالیت دارد و توانسته اند با تسهیل نمودن شرایط فروش خودرو، شرایط بهتری را برای خرید اتومبیل پیش روی متقاضیان قرار دهند. با ایجاد نوسانات بازار نیز افراد بتوانند با اطمینان خودروی خود را خریداری کنند.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1646
نمایش همه
علاقه مندی ها ()