مزیت خرید اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو:

فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو پیش درآمد:

خرید و فروش اقساطی خودرو  در قالب اقساط امروزه در جای جای دنیا کاملا مرسوم می باشد و اکثر افراد می توانند با این روش مالک اتومبیل شوند در نظر داشته باشید که این موضوع در خصوص قیمت های بسیار بالا و خرید اتومبیل های خارجی بالاخص در کشور خودمان می تواند بسیار موثر و سودمند باشد و افراد از این طریق به راحتی قادر خواهند بود اتومبیل مورد علاقه خود را خریداری کنند و به صورت اقساط مبلغ آن را پرداخت نمایند. عموماً در این روش ۵۰ درصد و یا یک سوم مبلغ اتومبیل از خریدار اخذ خواهد شد و مابقی مبلغ به صورت اقساطی در در یک بازه زمانی مشخص توسط کمپانی ها و شرکت های زیر مجموعه آنها از خریداران گرفته خواهد شد، به این روش فروش اقساطی خودرو می گویند.

فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو - فروش اقساطی اتومبیل صفر کیلومتر و دست دوم:

امروزه شرکت های متعددی درخصوص فروش اقساطی خودرو های صفر کیلو متر و دست دوم فعالیت دارند و خریداران می توانند با هر میزان درآمد توسط این شرکت ها صاحب یک اتومبیل شوند، البته در نظر داشته باشید که برخی از این شرکت‌ ها دارای خدمات و تسهیلات گوناگونی در این زمینه هستند بنابراین حتماً باید در این خصوص اطلاعاتی جامع کسب کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو - اتومبیل های صفر کیلومتر:

در خصوص فروش اقساطی خودرو های صفر کیلومتر، شرکت های بیشماری مشغول فعالیت می باشند و طرح های گوناگونی در این زمینه به خریداران ارائه می کنند. یکی از شرکت های معروف در این خصوص شرکت مبین خودرو می باشد که با ارائه بهترین خدمات در زمینه فروش اقساطی خودرو مانند خدمات فروش اقساطی ایران خودرو آماده عرضه مدل های گوناگون آن به خریداران می باشد.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()