فروشگاه بزرگ تایر ایرانیان از  شعب رسمی نمایندگی لاستیک نانکن درکشور است که محصولات این کمپانی معتبر تایوانی را با تضمین اصل بودن کالا در اختیار متقاضیان آن در سراسر کشور می گذارد. لاستیک نانکن از سری تایرهای رادیال و تیوبلس است، که با جدیدترین تکنولوژی روز اروپا تولید می شود و تولیدات آن در سراسر دنیا به دلیل قیمت مناسب، کیفیت بالا و خدمات پشتیبانی قوی طرفداران بسیار زیادی دارد.  انعطاف پذیری بالا، چسبندگی مناسب، عملکرد بسیار عالی از مهمترین ویژگی های انواع لاستیک نانکن اصل و باکیفیت است، که باعث شده روز به روز به تعداد طرفداران تایرهای این مجموعه برند معتبر تایوانی افزوده شود. کمپانی نانکن با بیش از نیم قرن فعالیت مستمر در زمینه تولید انواع تایرهای سواری، شاسی بلند، کشاورزی و صنعتی در سایزها و کیفیت های مختلف توانسته به خوبی به نیازهای بازارهای جهانی و طرفداران این برند آسیایی پاسخ دهد.

کیفیت و دوام انواع لاستیک نانکن در معتبرترین آزمایشگاه های اروپا و آمریکا بررسی شده که گواهینامه q1 فورد آمریکا در زمینه ایمنی و کیفیت محصول، دلیل خوبی برای این ادعاست. بهتر است برای خرید لاستیک نانکن اصل و باکیفیت به مجموعه های معتبر فروشگاهی مراجعه کرد، زیرا این مجموعه ها اغلب کیفیت و دوام محصول خریداری شده را تضمین می کنند، و با اطمینان کامل می توان انواع تایرهای مورد نظر خود را از این مراکز تهیه کرد، زیرا این مراکز با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی خود واسطه ها و موانع بر سر خرید لاستیک نانکن و دیگر تایرهای داخلی و خارجی را برداشته اند و تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم و بی واسطه در اختیار متقاضیان آن ها قرار می دهند.

متقاضیان خرید لاستیک لاسا و لاستیک نانکن با مناسب ترین قیمت و تضمین اصالت و کیفیت کالا می توانند به وب سایت این مرکز مراجعه نمایند و به سادگی انواع تایرهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین خریداری نمایند. ارسال فوری و مطمئن کالا به سراسر کشور همراه با گارانتی های معتبر کیفیت و اصالت کالا از جمله خدماتی است که این مرکز بازرگانی در اخیار مشتریان خود قرار می دهد و بواسطه آن توانسته اعتماد و رضایت آنان را جلب نمایند.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 559
نمایش همه
علاقه مندی ها ()