سوئیچ ولوو بر اساس فناوری پیشرفته، کد دهی می شود. این مسئله موجب افزایش ایمنی خودرو در برابر سرقت می شود. در صورت بروز مشکل فنی برای سوئیچ خودروهای لوکس چون ولوو، بنز، بی ام دبلیو و غیره نیاز به استفاده از خدمات مراکز تعمیرات و ساخت سوئیچ یدک ولوو است. به طور کلی جهت  ساخت سوئیچ بنز نیاز به استفاده از تجهیزات پیشرفته و افراد متخصص است. سیستم کددهی خودروهای لوکس به صورت کاملاً قانونی و رعایت استانداردها انجام می گیرد. جهت ساخت سوئیچ و ریموت ولوو باید مراکز معتبر در حوزۀ کلیدسازی خودروهای لوکس تماس حاصل فرمائید.

تهران کار کی یکی از مراکز تخصصی ساخت سوئیچ خودروهای لوکس و برند در داخل تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. هم اکنون می توانید متناسب با مدل و برند خودرو، خدمات ساخت، کپی و کد دهی ریموت و سوئیچ بنز، ولوو و دیگر خودروها را با نازل ترین قیمت دریافت کنید.

ساخت سوئیچ بنز و ولوو

هر زمانی احتمال گم شدن سوئیچ خودرو وجود دارد و این مسئله به عنوان یکی از دغدغه های اصلی برای رانندگان محسوب می شود. از این رو داشتن سوئیچ یدک بخصوص برای خودروهای لوکس و مدرن ضرورت دارد چون دسترسی به مراکز نمایندگی چنین شرکت هایی بسیار دشوار است. در همین راستا، پیشنهاد می کنیم، پیش از بروز چنین حوادثی، سفارش ساخت سوئیچ یدک بنز، سوئیچ ولوو و غیره را متناسب با مدل خودروی خود داشته باشید.

قیمت سوئیچ ولوو به مدل خودرو و در دسترس بودن سوئیچ اصل، هنگام ساخت سوئیچ بستگی دارد. سوئیچ اورجینال ولوو ، بنز و دیگر خودروهای لوکس از جنس های چرم و طرح چوب طراحی و ساخته می شوند. جهت ساخت سوئیچ کپی بنز نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته است که قادر به انجام پروگرام دهی می باشند.

جهت ساخت سوئیچ بنز و ولوو می توانید با مرکز تخصصی تهران کار کی تماس بگیرید و از نحوۀ انجام و مدت زمان ساخت سوئیچ ولوو مطلع شوید.

 تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

02177586296

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()