فروش اقساطی ایران خودرو در بر گیرندۀ محصولات کمپانی خودروسازی ایران خودرو می باشد. در واقع ایران خودرو از جمله شرکت هایی مطرح در حوزۀ خودروسازی داخلی فعالیت خود را آغاز نموده اند و طی سال ها فعالیت بی وقفه، توانسته اند موفق به تولید و مونتاژ انواع خودرو در مدل های پژو 206، پژو 405، پژو 2008، پژو 207، خودروهای رنو، سمند، رانا، دنا، تارا و غیره شوند. در همین راستا، برای رفاه حال اقشار مختلف جامعه در خصوص توان مالی جهت خرید خودرو، توانسته اند شرایط فروش اقساطی ایران خودرو را فراهم نمایند. البته توجه داشته باشید، ارائه تسهیلات فروش اقساطی محصولات ایران خودرو توسط مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو امکان پذیر می باشد.

شرکت مبین خودرو از سابقۀ طولانی در حوزۀ خرید و فروش اقساطی خودروهای داخلی برخوردار است. در راستای پیش برد اهداف مجموعۀ خود، توانسته اند موفق به عرضۀ خدمات فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل آنی اتومبیل به مشتریان شوند. جهت اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو می توانید با دفتر فروش مبین خودرو تماس بگیرید.

روش های فروش اقساطی ایران خودرو

امروزه عموم مردم به نحوی از شرایط فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو مطلع می باشند. از روش های عمدۀ فروش اقساطی خودرو می توان به اقساط کوتاه مدت و اقساط بلند مدت اشاره نمود. با افزایش قیمت خودرو، که در چند سال اخیر با آن روبرو هستیم، دست خیلی از افراد جهت خرید خودرو با اقساط کوتاه مدت، کوتاه شده است. بنابراین فروش اقساطی بلند مدت ایران خودرو به افراد کمک می کند با افزایش تعداد اقساط، بتوانند مبلغ اقساط را کاهش دهند و راحت تر بتوانند از عهدۀ بازپرداخت اقساط برآیند.

جهت اطلاع دقیق از شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو می توانید با شرکت مبین خودرو تماس بگیرید. این مجموعه از سابقۀ طولانی در حوزۀ خرید و فروش اتومبیل به روش نقد و اقساط برخوردار است و همواره آمادۀ پاسخگویی به نیازهای شما می باشند.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 803
نمایش همه
علاقه مندی ها ()