فروش اقساطی ایران خودرو، فرصتی است که پیش روی طرفداران محصولات کمپانی خودروسازی ایران خودرو قرار گرفته می شود. طی چند سال اخیر به میزان قابل توجهی شاهد افزایش قیمت خودرو در داخل کشور بوده ایم، که عوامل متعددی در آن دخالت داشته است و باعث شد تا توان خیلی از افراد به خرید نقد خودرو نرسد. بدین وسیله مجموعه های لیزینگی خودرو که در حوزۀ خرید و فروش اقساط خودروهای داخلی و خارجی فعالیت می کنند، توانستند با تسهیل نمودن شرایط فروش اقساطی ایران خودرو ، بر تعداد مشتریان مجموعۀ خود بیفزایند.

یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری خودرو در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است، شرکت مبین خودرو می باشد. جهت اطلاع از آخرین شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودور و دیگر کمپانی های خودروسازی داخلی و خارجی می توانید با مرکز فروش مبین خودرو تماس بگیرید.

آسان نمودن شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

در نظر گرفتن موارد مهم این چنینی برای خیلی از افراد، که قصد خرید اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی سایپا دارند، بسیار حائز اهمیت است. بدین وسیله مجموعه هایی می توانند در این عرصه نظر مشتریان جلب کنند، که شرایط آسان فروش اقساطی ایران خودور را به آنان پیشنهاد دهند. توجه به نیاز مشتریان یا همان خریدار، بهترین گزینه برای پیشرفت در کسب و کار خود می باشد. بنابراین مجموعه هایی که در عرصۀ فروش اقساطی بلند مدت ایران خودرو فعالیت می کنند، با در نظر گرفتن تعداد اقساط بیشتر برای تسویۀ مبلغ خودرو، خریدار تحت فشار مالی سنگین قرار گرفته نمی شود و راحت تر می تواند مبلغ اقساط را تهیه کند و از اتومبیلی که خریداری نموده، نهایت استفاده را نماید.

شرکت مبین خودرو به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ فروش خودروهای داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون قادر به ارائه بهترین تسهیلات به مشتریان می باشد.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 858
نمایش همه
علاقه مندی ها ()